خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و نهم لالیگا؛

فتح ال کلاسیکو با هت تریک مسی / شب رویایی بارسا در برنابئو

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۰۹

ال کلاسیکوی شماره ۱۶۸ رئال مادرید در ورزشگاه مملو از تماشاگر سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۴ بر ۳ به سود بارسلونا به پایان رسید.

دیدار تیم های رئال و بارسلونا با پیروزی کاتالان ها به پایان رسید تا اتلتیکو مادرید برنده واقعی این جدال هیجانی باشد چراکه صدر جدول را با شکست رئال به چنگ آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته بیست و نهم لالیگا و در حساس ترین مسابقه این هفته در ال کلاسیکوی شماره ۱۶۸ رئال مادرید در ورزشگاه مملو از تماشاگر سانتیاگو برنابئو مقابل بارسلونا صف آرایی که کرد که این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ به سود بارسلونا به پایان رسید.

در دقیقه ۷ هنوز بازی جا نیفتاده بود که مسی توپ خوبی را به اینیستا رساند و این بازیکن هم توپ را به طاق دروازه لوپز کوبید تا بارسا شروعی طوفانی داشته باشد.

در دقیقه ۲۰ نوبت به رئال رسید تا جبران کند. کریم بن زما بر روی ارسال دی ماریا و البته دفع ناقص والدس با ضربه سری محکم گل مساوی مادریدی ها را به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۳ بر روی اشتباه فاحش ماسچرانو بار دیگر کریم بن زما موفق شد با شوتی سنگین در درون محوطه شش قدم دروازه والدس را برای دومین بار باز کند تا رئال تیم پیشتاز این میدان باشد.

در دقیقه ۴۳ لیونل مسی موفق شد بر روی پاسکاری های ریز با نیمار و به هم ریختن خط دفاعی رئال گل دوم بارسا را به ثمر برساند تا بار دیگر بازی به تساوی کشیده شود. این گل باعثبر هم ریختن بازی برای دقایقی شد و ماینکو داور این دیدار با کارت زرد دادن به په په و فابرگاس به ماجرا پایان داد. این نوزدهمین گل فصل لیونل مسی بود. مسی با این گلی که به ثمر رساند رکورد دی استفانو را در ال کلاسیکو شکست.

در نیمه دوم بار دیگر شاهد اتفاقات و البته رد و بدل شدن گل در این دیدار تماشایی بودیم. در دقیقه ۵۵ رونالدو موفق شد از روی نقطه پنالتی گل سوم رئال و بیست و ششمین گل فصل خود را به ثمر برساند تا این تیم مادریدی پیش بیفتد ولی در دقیقه ۶۴ با خطای راموس روی نیمار، ماینکو یک ضربه پنالتی هم به سود بارسا اعلام کرد و البته راموس هم برای پانزدهمین بار در لالیگا کارت قرمز گرفت. مسی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را دور از دستان لوپز به گل سوم بارسا تبدیل کرد تا بار دیگر بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۸۲ آندرس اینیستا در درون محوطه جریمه توسط ژابی آلونسو سرنگون شد که ماینکو برای سومین بار دستور پنالتی را این بار به سود بارسا اعلام کرد. لیونل مسی بار دیگر پشت توپ ایستاد و موفق شد سومین گل خود و چهارمین گل بارسا را به ثمر برساند تا بارسا حالا اختلاف امتیازی را به عدد یک برساند و اتلتیکو مادرید را صدرنشین کند. این بیست و یکمین گل لئو مسی در لالیگا بود تا پشت سر رونالدوی ۲۶ گله و دیه گو کاستای ۲۳ گله با ۲۱ گل در جایگاه سوم جدول گلزنان لالیگا بایستد.

با این نتیجه رئال مادرید با ۷۰ امتیاز صدر جدول را به اتلتیکو دیگر تیم مادریدی داد و بارسا هم با ۶۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

در آخرین دیدار این هفته فردا سه شنبه آلمریا از ساعت ۰۱:۳۰ میزبان رئال سوسیداد خواهد بود تا پرونده هفته بیست و نهم لالیگا بسته شود.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و نهم لالیگا به این شرح است:

شنبه ۲ فروردین

سلتاویگو(صفر) - مالاگا(۲)

گرانادا(یک) - الچه(صفر)

اسپانیول(صفر) - لوانته(صفر)

وایادولید(یک) - رایو والکانو(یک)

یکشنبه ۳ فروردین

بیلبائو(یک) - ختافه(صفر)

اوساسونا(یک) - سویا(۲)

بتیس(صفر) - آتلتیکومادرید(۲)

والنسیا(۲) - ویارئال(یک)

رئال مادرید(۳) - بارسلونا(۴)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز