خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و نهم سری A؛

شکست خانگی اینتر میلان / توقف دوباره میلان / ادامه یکه تازی یووه

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۹۶

بیست و نهمین هفته رقابت های سری A ایتالیا با شکست اینترمیلان، توقف خانگی پارما مقابل جنوا و برتری پر گل سامپدوریا مقابل ورونا پیگیری شد.

بیست و نهمین هفته رقابت های سری A ایتالیا با شکست اینترمیلان، توقف خانگی پارما، برتری پر گل سامپدوریا، توقف دوباره میلان و البته پیروزی یوونتوس پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین روز از هفته بیست و نهم سری A ایتالیا در حالی از ساعت ۱۶ آغاز شد که پارما در خانه به مصاف جنوا رفت که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. ایزاک کافی در دقیقه ۲۱ برای جنوا موفق به گلزنی شد تا میزبان شوکه شود ولی در ادامه شلوتو در دقیقه ۳۱ برای پارما گلزنی کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

همچنین در یکی دیگر از دیدارهای عصر امروز که از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شده بود سامپدوریا موفق شد در یک بازی پرگل ۵ بار دروازه ورونا را باز کند تا کمی به اوضاع خود در میانه جدول بهبود ببخشد. این تیم اکنون با ۳۷ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گرفته است.

همچنین اینترمیلان نیز در ورزشگاه جوزه په مه آتزا مقابل آتلانتا تن به شکست ۲ بر یک داد تا اوضاع این تیم کمی نا بسامان شود. بوناونتورا در دقایق ۳۵ و ۹۰ برای آتالانتا موفق به گلزنی شد و تک گل اینتر را نیزمائورو ایکاردیدر دقیقه ۳۶ به ثمر رساند.

در اداه این رقابت ها فیورنتینا موفق شد با یک گل بر ناپولی پیروز شد و میلان هم مقابل لاتزیو تن به تساوی یک بر یک داد. یوونتوس هم در ادامه موفقیت های خود موفق شد با یک گل بر کاتانیا پیروز شود تا به روند صدرنشینی خود ادامه بدهد.

نتایج کامل هفته بیست و نهم سری A به این شرح است:

شنبه ۲ فروردین

تورینو(۳) - لیورنو(یک)

یکشنبه ۳ فروردین

کیه وو(صفر) - رم(۲)

پارما(یک) - جنوا(یک)

سامپدوریا(۵) - ورونا(صفر)

اینترمیلان(یک) - آتالانتا(۲)

بلونیا(یک) - کالیاری(صفر)

اودینزه(یک) - ساسولو(صفر)

ناپولی(صفر) - فیورنتینا(یک)

کاتانیا(صفر) - یوونتوس(یک)

لاتزیو(یک) - آثمیلان(یک)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز