خبرگزاری کار ایران

هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛

ناکامی تراکتور و تونی مقابل اژدها / دومین شکست نمایندگان ایران از ازبک ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۳۵

تیم تراکتورسازی در نخستین گام در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نسف قارشی تن به شکست داد تا دومین نماینده کشورمان هم ازبکستانرا با ناکامی ترک کند.

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و نسف قارشی ازبکستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا با برتری میزبان ازبکستانی به پایان رسید تا دومین نماینده کشورمان هم در ازبکستان مغلوب میزبان شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و نسف قارشی از گروه D لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز در ورزشگاه شهر نسف ازبکستان برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر ۱ تیم نسف قارشی ازبکستان به پایان رسید.

تک گل نیمه اول این دیدار روی ارسال پاس تیموریان به کامدار و سانتر زیبای او با پرش فوق العاده و ضربه سر حساب شده ادینیو همراه شد تا اولین گل تراکتور در دقیقه ۳۲ رقم بخورد و دروازه نسف قارشی معروق به اژدها باز شود.

در نیمه دوم نسف قارشی شروع ایده آلی داشت و خیلی زود و در دقیقه ۴۶ شامرادف بازیکن نسف با یک ضربه سر ضرب و تماشایی از پشت محوطه جریمه به زیبایی دروازه لک را باز کرد. نسف قارشی باز هم بر فشار حملات خود افزود تا اینکه در دقیقه ۵۳ هم به گل دوم رسید.

حمزه کریموف ضربه ارسالی از جناح چپ را دور از دستان حامد لک به گل دوم تیمش تبدیل کرد تا برتری تیم میزبان را دو برابر کند.

تیم تراکتورسازی در دقایق پایانی برای جبران گل خورده حملات خطرناکی را روی دروازه نسف قارشی تدارک دید که دقیقه ۸۸ بهترین موقعیت تراکتوری ها رقم خورد. ضربه تیموریان از گوشه محوطه جریمه می رفت تا به گل تساوی تراکتور بدل شود که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه نسف قارشی به بیرون رفت.

در ادامه حملات دو تیم روی دروازه ها راه به جایی نبرد تا نسف قارشی با دو گلی که در ابتدای نیمه دوم به ثمر رساند نخستین پیروزی خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا تجربه کند. این دومین شکست نمایندگان ایران(نفت تهران و تراکتورسازی) در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود.

ترکیب تیم نسف قارشی ازبکستان:
هامروبکف، بایدولایف، گورگیان، کابلاش، م کریمف، ح کریمف، محمدیف، روی، سای فیف، شامرادف، سویونف
سرمربی: قربان بردی اف

ترکیب تیم تراکتورسازی:
حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، حبیب گردانی، فردین عابدینی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، احمد کامدار، فرشاد احمدزاده، شاهین ثاقبی، لوسیانو ادینهو
سرمربی: تونی اولیویرا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز