خبرگزاری کار ایران

برخی‌ها مغرضانه حرف می‌زنند؛

نورمحمدی: ثابت می‌کنیم برد مقابل لخویا شانسی نبود / لادروپ اسیر تاکتیک‌های پرسپولیس شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۵۵

خوشحالم هواداران یک بازی زیبا را دیدند و خدا را شکر می‌کنم که در دیدار برابر لخویا برخلاف بازی های لیگ برتر توپ‌هایمان تبدیل به گل شد و یک مقدار توانستیم ناکامی در بازی‌های لیگ برتر را جبران کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر در دیدار برابر لخویا گل نخوردیم ساختار دفاعی‌مان خوب بود و این نبود که کسی به تنهایی خوب بازی کرده باشد.

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس مقابل لخویا که به خوبی مهاجمان خارجی لخویا را مهار کرده بودند بیان داشت: این نبود که فقط خط دفاعی خوب باشند باید اعتراف کنم در دیدار برابر لخویا ساختار دفاعی تیم خوب بودند. تیم حریف با وجود اینکه از مهاجمان خوب خارجی سود می‌برد اما اسیر تاکتیک‌های پرسپولیس شده بود، چه در دفاع و چه در حمله خیلی خوب بودیم این ادعا را می‌توان با نگاه کردن دوباره فیلم بازی به خوبی متوجه شد.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم هواداران یک بازی زیبا را دیدند و خدا را شکر می‌کنم که در دیدار برابر لخویا برخلاف بازی های لیگ برتر توپ‌هایمان تبدیل به گل شد و یک مقدار توانستیم ناکامی در بازی‌های لیگ برتر را جبران کنیم.

این مدافع تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم برای انجام بازی‌های سخت‌تر در آسیا آماده شده است و شاید به جرات گفت دیگر هیچ چیز جلودار این پرسپولیس نخواهد بود. فقط نباید اجازه دهیم تیم وارد حاشیه شود. حاشیه بزرگترین ضربه را به پرسپولیس می‌زند، غرور کاذب هم سم است.

نورمحمدی درباره اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند برد پرسپولیس مقابل لخویا یک اتفاق بود گفت: شما اگر بازی‌های قبلی پرسپولیس در لیگ بر تر هم نگاه کرده باشید آنجا هم خوب بازی می‌کردیم ولی توپ‌ها گل نمی‌شد اما در دیدار با لخویا خوش‌شانس بودیم و توپ‌ها گل شد و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشستری هم بزنیم با این حال برخی‌ها مغرضانه حرف می‌زنند شما در دیدارهای آینده نتایجی می‌گیریم که ثابت شود برد مقابل لخویا شانسی نبوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز