خبرگزاری کار ایران

کریمی و مهدوی‌کیا به ما انگیزه دادند؛

صادقیان از پیروزی سرخ ها بر لخویا می گوید؛ می دانستم ذخیره ام!

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۵۴

بعد از حدود ۴ ماه مقابل صبا ۲۰ دقیقه بازی کردم و در شرایط بازی نبودم. می‌دانستم در این بازی ذخیره‌ام اما خوب تمرین کرده بودم و آماده بودم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که حضور بزرگان این باشگاه در استادیوم هنگام بازی با لخویا قطر به شاگردان حمید درخشان انگیزه خاصی داده و توانسته‌اند نمایش بسیار خوبی داشته باشند و لخویا را با نتیجه خوبی شکست دهند.

گفت‌وگوی پیام صادقیان با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* لخویای قطر را با نتیجه بسیار خوبی شکست دادید. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟
همانطور که دیدید بچه‌های ما فوتبال فوق‌العاده خوبی بازی کنند و اولین قدم را با پیروزی برداشتیم که برد دلچسبی بود و هواداران ما خوشحال شدند.

* لخویا را چطور تیمی دیدید؟
به نظرم لخویا خوب بازی کرد. آنها یک تیم حرفه‌ای هستند و اکثر بازیکنان این تیم اروپایی بودند اما در آزادی و جلوی این همه تماشاگر برای هر تیمی بازی‌کردن خیلی سخت است. همه بچه‌های ما یکدل و مصمم بودند که ببرند و فوق‌العاده بازی کردند و می‌توانستیم حداقل ۲ گل دیگر هم بزنیم.

* حضور کریمی، مهدوی‌کیا، عابدزاده، پیوس و پنجعلی در آزادی چقدر روی کار شما تاثیرگذار شده بود؟
صددرصد تاثیرگذار بود. پرسپولیس متعلق به این بزرگان است و حضور آنها به بچه‌های ما کلی انگیزه و روحیه داد. آنها همیشه پشت تیم هستند و قبل از بازی هم کریمی و مهدوی‌کیا به رختکن ما آمدند و کلی به بچه‌ها روحیه دادند که تاثیرگذار بود. ممنونم از پیشکسوتانی که تیم را حمایت کردند و نتیجه خوبی گرفتیم.

* از اینکه در این دیدار فرصت بازی به تو نرسید ناراحت نیستی؟
نه، من بعد از حدود ۴ ماه مقابل صبا ۲۰ دقیقه بازی کردم و در شرایط بازی نبودم. می‌دانستم در این بازی ذخیره‌ام اما خوب تمرین کرده بودم و آماده بودم. حمید درخشان صلاح دید در این دیدار بازی نکنم و مشکلی هم نبود. خوشحالم ۳ امتیاز بازی را گرفتیم.

* حضور روانشناس در اردوی تیم چقدر تاثیرگذار بود؟
خان‌بانی در اردوی ما حضور داشت و خیلی هم زحمت کشید تا بچه‌ها از نظر روحی آماده این بازی شوند و چند کلیپ هم به ما نشان داد که در مورد همدلی بود و برای من خیلی‌جالب بود. همه بچه‌ها از این کلیپ‌ها استقبال کردند و کار خیلی‌خوب و قشنگی بود و تاثیر مثبت روی تیم داشت و باعثشد بچه‌ها همدل شوند.

* بازی بعدی شما در آسیا مقابل بنیادکار ازبکستان است. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
فوتبال‌ازبکستان پیشرفت کرده و تیم‌های خوبی دارند. هم پاختاکور و هم بنیادکار تیم‌های خوبی هستند و بازی مقابل آنها شرایط خاص‌خودش را دارد. کادر فنی برای این بازی برنامه‌های خودش را دارد و ان‌شاالله با امتیاز از ازبکستان برگردیم. باید مقابل آنها فکورانه بازی کنیم تا موفق شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز