خبرگزاری کار ایران

همه چیز خوب به پایان رسید؛

نژادفلاح: شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشتیم / تلاش می‌کنیم مشکلات مالی را رفع کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۴۰

ما شبانه‌روز در حال تلاش هستیم تا مشکلات مالی‌باشگاه را حل کرده و امیدواریم این مذاکرات نتایج خوبی داشته باشد.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که این تیم شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت.

به گزارش ایلنا، محمد حسین نژادفلاح گفت: قبل از هر چیز وظیفه خود می‌دانم از حمایت‌های همه‌جانبه و پرشور هواداران پاک و با محبت پرسپولیس تقدیر و تشکر کنم. آنها ۹۰ دقیقه از تیم حمایت کردند و نقش پررنگی در این پیروزی شیرین داشتند.

وی افزود: آنهایی که در استادیوم هم نبودند، دل‌شان با پرسپولیس بود و برای سربلندی تیم دعا می‌کردند. همراهی و همدلی هواداران با کادر فنی و بازیکنان یکی از علل اصلی برتری پرسپولیس مقابل رقیب قدرتمند و متمول قطری بود. خوشبختانه همه چیز خوب به پایان رسید. کادر فنی و بازیکنان به وظایف‌شان به بهترین شکل عمل کردند. این شروع بسیار خوبی در لیگ قهرمانان آسیا بود.

نژادفلاح تصریح کرد: تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول هم می‌توانست به گل برسد، خوشبختانه بچه‌ها در نیمه دوم به حقشان رسیدند و با پیروزی پر گل، هواداران را خوشحال کردند.

وی با اشاره به حضور بزرگان پرسپولیس در ورزشگاه‌آزادی گفت: بزرگانی مثل پنجعلی، پیوس، عربشاهی، فنونی‌زاده، عابدزاده، مهدوی‌کیا، کریمی و خیلی‌های دیگر با حضورشان در ورزشگاه، همدل و همراه هواداران و اعضای تیم بودند و این حضورشان دلگرمی و پشتوانه بازیکنان بود. از تک تک پیشکسوتان پرسپولیس تشکر می‌کنم و معتقدم این همراهی‌ها می‌تواند تاثیر ویژه‌ای در موفقیت‌های تیم داشته باشد.

نژادفلاح در ادامه گفت: کادر فنی پرسپولیس که به وظایف خود به خوبی و به درستی عمل کرد، با هدایت صحیح بازیکنان، روز خوبی را برای پرسپولیس رقم زد. از تک تک اعضای کادر فنی تشکر کرده و به آنها خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان پرسپولیس فوق‌العاده بودند و حالا نوبت ماست که به وظایف خود در قبال آنها عمل کنیم. ما شبانه‌روز در حال تلاش هستیم تا مشکلات مالی‌باشگاه را حل کرده و امیدواریم این مذاکرات نتایج خوبی داشته باشد.

نژادفلاح درباره اظهارنظر علی پروین مبنی بر اینکه نژادفلاح و مسوولان‌باشگاه هفته پرتلاشی را پشت سر گذاشتند خاطرنشان کرد: ما به وظایف خود عمل کردیم و آنچه انجام دادیم وظایفی بود که بر عهده باشگاه است. ما از تجربیات دوستان استفاده کردیم و بنده که با علی پروین در باشگاه همکاری داشته‌ام اگر قابل بدانند، شاگردی‌شان را کرده‌ام و کار خاصی هم نکرده‌ام.

وی در ادامه گفت: پروین اسطوره پرسپولیس است و از لطف و ابراز محبتی که داشته‌اند صمیمانه تشکر می‌کنم. این اظهارات نشان‌دهنده وفاق و همدلی خوبی است که اتفاقا ما در پرسپولیس به دنبال آن هستیم. هدف همه ما یکی است و آن چیزی نیست جز سربلندی پرسپولیس و هوادارانش و امیدواریم بتوانیم خدمتگذار شایسته‌ای برای پرسپولیس و هواداران پرسپولیس و آنهایی باشیم که برای پرسپولیس زحمت بسیار کشیده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز