خبرگزاری کار ایران

ترکیه را دست‌کم گرفته بودیم؛

ناصری: جام قهرمانی هنرمندان را در ایران نگه می‌داریم / بازی سنگینی در نیمه‌نهایی داریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۸۴

ما روی بازی با ترکیه تمرکز نداشتیم و حریف را دست‌کم گرفته بودیم و اتفاقاً خوب زمانی هم باختیم. ما هماهنگی لازم را نداشتیم و حس کردیم که همه تیم‌ها را می‌‌توانیم ببریم

دروازه‌بان تیم ملی هنرمندان ایران معتقد است که سطح بازی‌های جام‌جهانی هنرمندان بسیار بالا است و برخی از تیم‌ها با قدرت تام در اولین دوره این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند اما آنها می‌خواهند با قهرمانی جام را در ایران نگه دارند.

گفت‌وگوی رضا ناصری با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* جام‌جهانی فوتسال هنرمندان در چه سطحی است؟
این اولین دوره مسابقات است و برزیل، رومانی و سوئد با تیم‌های فوتبالی آمده‌اند و خیلی قوی هستند. ما هم می‌توانستیم از ۳ بازیکن ملی‌پوش استفاده کنیم و خوشحالم با نام ایران در این مسابقات شرکت کرده‌ام.

* در ۲ بازی کلین شیت کردی اما مقابل ترکیه ۴ گل خوردی. چرا؟
فوتبال همین است. ما روی بازی با ترکیه تمرکز نداشتیم و حریف را دست‌کم گرفته بودیم و اتفاقاً خوب زمانی هم باختیم. ما هماهنگی لازم را نداشتیم و حس کردیم همه تیم‌ها را می‌‌توانیم ببریم. به هرحال به عنوان سرگروه صعود کردیم و در نیمه‌نهایی بازی سنگینی داریم چون هر تیمی که از آن گروه صعود کند، قوی است.

* از کیفیت بازی‌ها راضی هستی؟
کیفیت مسابقات که بالا است. خیلی‌ها می‌گویند سطح بازی‌ها پایین است اما به نظر من سطح بازی‌ها بالا است. آقای یاریار زحمت زیادی کشیده‌اند و اتفاق خوبی برای هنرمندان است و برای ما یک امتیاز مثبت است تا هنرمندان کنار ورزش باشند. قبلاً تفریحی به تیم هنرمندان نگاه می‌کردند اما الان تمرینات خوب و منظمی دارند.

* گویا رضا عطاران ستاره تیم شما است؟
هرکسی به اندازه خودش تاثیرگذار است. تیم متعلق به هنرمندان است و ما بازیکن کمکی هستیم و در واقع صاحب اصلی تیم هنرمندان هستند.

* چقدر شانس قهرمانی در این مسابقات دارید؟
کار سختی است و نمی‌شود گفت چقدر شانس داریم اما سعی می‌کنیم از نام ایران دفاع کنیم و خوشحال می‌شویم که قهرمان شویم. نیت ما قهرمانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز