خبرگزاری کار ایران

باید ۷-۶ گل به تیم‌های عربی بزنیم؛

بنگر: لخویا را نمی‌توان یک تیم آسیایی حساب کرد / به تادئو و گابریل گفته بودم گل می‌زنم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۷۱

من معتقدم تیم‌های عربی که به ایران می‌آیند باید ۷-۶ گل بزنیم چراکه قدرت فوتبال ما بالا است.

مدافع تیم پرسپولیس گفت: می‌دانستم در دیدار برابر لخویا گلزنی خواهم کرد و این موضوع را به تادو و گابریل گفته بودم.

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به گلزنی‌ در دیدار برابر لخویا بیان داشت: برایم مثل روز روشن بود در این دیدار گلزنی خواهم کرد، حتی این موضوع را به تادئو و گابریل هم گفته بودم. سوای گلزنی من خدارا شکر به قول کشتی‌گیران راند اول را با برد پشت سر گذاشتیم، البته من معتقدم تیم‌های عربی که به ایران می‌آیند باید ۷-۶ گل بزنیم چراکه قدرت فوتبال ما بالا است.

بنگر خاطرنشان کرد: متاسفانه در بازی‌های لیگ‌برتر تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند رو به بازی بسته می‌آورند و همین موضوع باعثمی‌شود نتوانیم فوتبال معمولی خود را ارائه کنیم اما در لیگ قهرمانان آسیا این‌طور نیست به همین دلیل بازی روان و تهاجمی را ارائه می‌کنیم.

وی افزود: لخویا را نمی‌توان یک تیم آسیایی حساب کرد، بلکه بسیاری از بازیکنان این تیم از اروپا آمده بودند، با این حال پرسپولیس کار خود را به شکل شایسته‌ای انجام داد و ۳ امتیاز را کسب کرد. من معتقدم با توجه به پتانسیلی که در فوتبال ما وجود دارد تیم‌های عربی باید در اینجا ۶-۷ گل بخورند و بروند.

مدافع تیم پرسپولیس اضافه کرد: یکی دیگر از دلایل پیروزی ما مقابل لخویا این بود که داور مسابقه برخلاف داوران‌داخلی که کوچک‌ترین صحنه‌ها را خطا می‌گیرند خیلی کم سوت می‌زد و همین موضوع باعثشده بود بازی روان و با کمترین وقفه ادامه پیدا کند. به طوری که شما دیدید در درگیری‌ها هم خونسرد عمل می‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز