خبرگزاری کار ایران

عملکرد زنان از مردان در فوتبال بهتر بود؛

کفاشیان: فقط در جام‌جهانی خوب بودیم / مجمع گزارش مالی شفاف می خواهد / کی روش جایی نمی رود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۶۴

امسال عالی نبودیم ولی با مشکلات و کمبودهای مالی که داشتیم سال بسیار سخت و پرکاری را به لحاظ حضور در بازی های آسیایی، ساحلی، جام جهانی و جام ملت ها داشتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه به عملکرد فدراسیون نمره متوسط می دهم گفت: امسال عالی نبودیم ولی با مشکلات و کمبودهای مالی که داشتیم سال بسیار سخت و پرکاری را به لحاظ حضور در بازی های آسیایی، ساحلی، جام جهانی و جام ملت ها داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان که در حاشیه نشست مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: سال بسیار سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و عملکرمان هم در موقع متوسط بود. در جام ملت ها خوب نتیجه نگرفتیم ولی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نتایج خوب بود هرچند بهتر از گذشته نتیجه نگرفتیم.

کفاشیان در مورد عملکرد فدراسیون در بخش بانوان نیز اظهار داشت: در این بخش و با توجه به کیفیت بازی ها در رده های سنی نوجوانان و جوانان باید گفت که عالی بوده است و در کل عملکرد زنان از مردان بهتر بوده است.

وی پیرامون برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال در اسفند ماه، گفت: با توجه به اینکه تاکید شده بود که مجمع در اسفند ماه برگزار شود و از طرفی تکلیف شده بود که در صورت شفافیت مالی مجمع مجدد برگزار شود، ما نیز موضوعات مربوط به گزارش مالی این فدراسیون را انجام دادیم و در حال حاضر در اختیار حسابرس قرار دارد و منتظر گزارش نهایی آنان هستیم و پس از آن برای برگزاری مجمع فراخوان خواهیم داد.

کفاشیان ادامه داد: اگر توانستیم قبل از پایان اسفند ماه و در غیر این صورت در فروردین سال ۹۴ مجمع را برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته شده کارلوس کی روش از سوی فدراسیون فوتبال ژاپن برای سرمربیگری تیم ملی این کشور پشنهاد داشته است گفت: تاکنون چنین موردی را نشنیده ایم و اگر اینگونه بود فدراسیون فوتبال ژاپن باید نظر ما را در این باره جویا می شد.

وی خاطر نشان کرد: کی روش بر اساس قرارداد ۴ ساله‌ای که با فدراسیون فوتبال ایران دارد به کار خود ادامه می دهد و او حرفه ای فکر و عمل می کند و هفته آینده هم به ایران می آید.

کفاشیان درباره حاشیه های اخیر که از سوی جاسم کرار بازیکن تیم فوتبال استقلال رخ داده است گفت: در این زمینه کمیته انضباطی به وظایف خود عمل می کند و با افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال در این زمینه صحبت شده که وی نیز از گزارش عملکرد کرار راضی نبود.

وی در عین حال اضافه کرد: بازیکنی که حرفه ای است و حرفه ای پول می گیرد باید اصول حرفه ای را هم رعایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز