خبرگزاری کار ایران

برد قاطع و لذت بخشی بود؛

پروین: بازیکنان‌پرسپولیس دل هواداران را شاد کردند / این برد به دل ما نشست

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۸۸

از تماشای این بازی کیف کردم. به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. واقعا گل کاشتند و دل مردم را شاد کردند. هواداران پرسپولیس با حمایت خود تا دقیقه ۹۰ نقش مهمی در این پیروزی داشتند.

اسطوره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که بازیکنان این تیم با برتری بر لخویا دل هواداران را شاد کردند.

به گزارش ایلنا، علی پروین درباره پیروزی پرسپولیس مقابل لخویای قطر در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا گفت: برد قاطع و لذت بخشی بود. از تماشای این بازی کیف کردم. به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. واقعا گل کاشتند و دل مردم را شاد کردند. هواداران پرسپولیس با حمایت خود تا دقیقه ۹۰ نقش مهمی در این پیروزی داشتند و امیدوارم این بردها باز هم تکرار شود و پرسپولیس را همیشه اینطوری سر حال و قدرتمند ببینیم.

پروین که نمی‌توانست خوشحالی‌اش از برد پرسپولیس را پنهان کند، در ادامه گفت: به نظرم تیم شرایط خوبی پیدا کرده و تک تک بچه‌ها عالی بودند. این برد واقعا به دل ما نشست. خوشحالم که هواداران خوشحالند.

پروین در پایان گفت: به نژادفلاح تبریک می‌گویم. قدمش خوب بود. او و مجموعه همکارانش در باشگاه یک هفته پر تلاش را نشان دادند. امیدوارم با همین انرژی و انگیزه به کارشان ادامه دهند و موفق و موید باشند.

.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز