خبرگزاری کار ایران

حاشیه های دیدار پرسپولیس و لخویا؛

لادروپ و آرزوی دیدن ورزشگاه آزادی تهران / کریمی، کیا، باقری و عابدزاده در آزادی

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۴۴

میشل لادروپ سرمربی دانمارکی لخویا قبل از مسابقه از زمین ورزشگاه آزادی باردید کرد. او عنوان کرده آرزو داشته روزی ورزشگاه آزادی را از نزدیک ببیند.

دیدار تیم های پرسپولیس و لخویای قطر در حالی از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که ۳۰ هزار تماشاگر از این مسابقه استقبال کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تا لحظاتی دیگر به مصاف لخویای قطر خواهد رفت. حاشیه هایی از این دیدار را می خوانید:

* تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه وارد زمین شد.

*لیدرهای پرسپولیس با سیستم صوتی که معمولاً درکشورهای عربی حوزه خلیج فارس مرسوم است، تیم را تشویق می‌کنند.

*میشل لادروپ سرمربی دانمارکی لخویا قبل از مسابقه از زمین ورزشگاه آزادی باردید کرد. او عنوان کرده آرزو داشته روزی ورزشگاه آزادی را از نزدیک ببیند.

* داوران سریلانکایی به همراه تیم ها به گرم کردن خود پرداختند.

* سرپرست تیم لخویا وقتی وارد ورزشگاه شد مورد توجه تماشاگران قرار گرفت و علیه او شعار دادند.

* در ورزشگاه پرچم‌های ایران و پرسپولیس دیده می‌شود.

* مسعود همامی دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس هم به همراه سوشا مکانی وارد زمین شد اما فقط مکانی شروع به تمرین کرد و بدن خود را برای دیداربا لخویا گرم کرد.
* علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، کریم باقری، احمدرضا عابدزاده، مرتضی فنونی زاده، محمد پنجعلی، محمد خانزاده، فرشاد پیوس، ادموند بزیک به همراه نژادفلاح در جایگاه ویژه نظاره گر این دیدار بودند.

دیدار دو تیم ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز