خبرگزاری کار ایران

پاختاکور ۲ – نفت یک؛

نفت‌ایران در سرمای‌تاشکند سوخت / شاگردان‌علیمنصور حریف تیم ۱۰ نفره ازبک‌ها نشدند!

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۱۹

دقیقه ۸۵ پاختاکور صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه نفت شد. بیرانوند ضربه سنگین بازیکنان ازبک را ناقص دفع کرد اما ایگور سرگی‌اف با جاگیری مناسب از این ریباند نهایت استفاده را برد.

تیم فوتبال نفت تهران در حالی مقابل پاختاکور ازبکستان متحمل شکست ۲ بر یک شد که میزبان از دقیقه ۵۱ با اخراج کریموف ۱۰ نفره بازی را دنبال کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال نفت ایران در نخستین دیدار خود از گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۵ امروز با قضاوت ماساکی توما در ورزشگاه مرکزی پاختاکور به مصاف پاختاکور نماینده ازبک‌ها رفت که در پایان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف خود شد.

نیمه نخست این دیدار که در هوای‌سرد و بارانی تاشکند آغاز شده بود با تساوی بدون‌گل به پایان رسید اما نماینده ازبکستان نیمه‌دوم را تهاجمی آغاز کرد.

دقیقه ۴۸ کاخی ماخارادزه روی یک ارسال‌بلند و با استفاده از اشتباهات خط دفاعی نفت در آفسایدگیری و بیرواند در خروج از دروازه با ضربه سر دقیق توپ را به قعر دروازه نفت بفرستد.

دقیقه ۵۱ کریموف به دلیل خطای غیر ورزشی روی وحید امیری‌نژاد از زمین اخراج شد تا میزبان از این دقیقه ۱۰ نفره بازی را دنبال کند.

دقیقه ۸۵ پاختاکور صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه نفت شد. بیرانوند ضربه‌سنگین بازیکنان‌ازبک را ناقص دفع کرد اما ایگور سرگی‌اف با جاگیری مناسب از این ریباند نهایت استفاده را برد و با یک‌ضربه دقیق توپ را از کنار دستان سنگربان‌نفت به قعر دروازه نماینده ایران رفت.

در ادامه تلاش‌نفت برای به تساوی کشاندن مجدد بازی به جایی نرسید تا شاگردان‌منصوریان دیدارهای گروه B‌ لیگ قهرمانان در منطقه‌غرب را با شکست آغاز کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس، دیگر نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان، امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان لخویای قطر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز