خبرگزاری کار ایران

برای کمک به بیماران سرطانی؛

پیراهن شماره ۹ حمید استیلی در موزه فیفا

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۲۹۱

پیراهنی که در جام جهانی با آن بازی کردم را با پیشنهاد موسسه سپاس در اختیارشان قرار دادم تا با این کار برای کمک به افراد سرطانی گام های مفید و ارزنده ای برداشته شود.

ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان با اهدا پیراهن خود در دیدار با آمریکا به فدراسیون فوتبال گفت: لطف خدا باعثشده تا در کارهای خیر حضور داشته باشم.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باید در کنار مردم باشیم و در غم و شادی آنها شریک شویم. معتقدم لطف خدا است که باعثشده من در کارهای خیر شرکت کنم. پیراهنی که در جام جهانی با آن بازی کردم را با پیشنهاد موسسه سپاس در اختیارشان قرار دادم تا با این کار برای کمک به افراد سرطانی گام های مفید و ارزنده ای برداشته شود.

وی در ادامه بیان کرد: در نشستی که پیش از ظهر امروز با رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای این موسسه برگزار کردیم قرار شد تا پیراهنم در موزه ملی فوتبال ایران قرار بگیرد. ضمن اینکه موزه فیفا در سال ۲۰۱۶ افتتاح می‌شود و پیراهن من نیز به عنوان یکی از حوادثبه یاد ماندنی جام جهانی و دیدار ایران و امریکا، در این موزه به نمایش گذاشته می‌شود. از این موضوع بسیار خوشحالم، چراکه پیراهن تیم ملی کشورم در فدراسیون جهانی فوتبال در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

استیلی ادامه داد: افراد سرشناس در هر عرصه‌ای مخصوصا ورزش برای مردم جامعه الگو هستند. شرکت‌کردن در مراسم خیرخواهانه قطعا می‌تواند اعتماد به نفس مردم را افزایش دهد. مردم می‌بینند که الگوهای‌شان درکنارشان هستند و بدون‌شک تنها نخواهند ماند. بسیاری از بازیکنان را می‌شناسم که در امر خیر شرکت می‌کنند و باز هم می‌گویم حضور در کار خیرخواهانه لیاقت و شایستگی می‌خواهد.

وی در پایان گفت: از افرادی که شرایط کمک دارند می خواهم تا در فعالیت های خیرخواهانه شرکت کنند تا مردم هیچگاه خود را تنها نبینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز