خبرگزاری کار ایران

تیم‌ها از تعطیلات‌لیگ ضربه می‌خورند؛

آذری: گل‌محمدی اول‌فصل‌ اذیت شد ولی خود را ثابت کرد / کفاشیان باید درباره برگزاری‌مجمع پاسخگو باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۲۶۴

شاید هنوز کفاشیان نتوانسته‌ ابهامات‌مالی را برطرف کند اما در کل باید با دید مثبت به این موضوع نگاه کرد. کفاشیان تصمیم نهایی را برای زمان برگزاری مجمع می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: یحیی گل‌محمدی شایستگی انتخاب به عنوان بهترین مربی ماه ایران را داشت.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی برتر بهمن‌ماه فوتبال‌ایران‌ گفت: بنابر شرایطی که گل‌محمدی داراست کسب این عنوان برازنده او است. یحیی در ماه‌گذشته نتایج خیلی‌خوبی همراه تیم ذوب‌آهن گرفت، ما هم به او افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: گل‌محمدی یک مربی تحصیلکرده و با اخلاق‌ است که وقتی کنار زمین قرار می‌گیرد می‌تواند اثر بخشی لازم را روی بازیکنان داشته باشد. یحیی انسان فرهیخته‌ای است. امیدوارم روند حرکتی به همین صورت پیش برود که گل‌محمدی مرتب عنوان بهترین مربی‌ماه را تکرار کند. سوای گل‌محمدی جا دارد از دستیاران وی نیز تشکر کنم.

آذری خاطرنشان کرد: به خاطر انتخاب گل‌محمدی به عنوان سرمربی‌برتر ماه خدارا شکر می‌کنم. گل‌محمدی در ابتدای‌فصل به دلیل کسب نتایج‌ضعیف ذوب‌آهن تاحدودی اذیت شد اما ثابت کرد توانایی بالایی دارد و این فقط با تلاش و کوشش خودش به دست آمد.

وی درباره تعطیلی لیگ‌برتر به دلیل بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما برای این تعطیلات استراتژی داریم. برنامه‌ خاصی در این زمینه در نظر گرفته‌ایم اما قاعدتاً تیم‌ها از این تعطیلات ضربه می‌خورند ولی مهدی تاج چاره‌ دیگری ندارد. ان‌شاالله در سال آینده این موضوع دیگر تکرار نخواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره احتمال برگزاری مجمع فدراسیون‌فوتبال در سال‌آینده بیان داشت: علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون باید در این زمینه پاسخگو باشد. شاید هنوز نتوانسته‌اند ابهامات‌مالی را برطرف کنند اما در کل باید با دید مثبت به این موضوع نگاه کرد. کفاشیان تصمیم نهایی را برای زمان مجمع می‌گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه مشکلات‌مالی بابت عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی پابرجاست تاکید کرد: سوای این موضوع باشگاه ذوب‌آهن مشکل مالی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز