خبرگزاری کار ایران

تغییر رأی برای چه بود؟

صاحب‌پناه: تا کی تفرق و تعدد در تصمیم‌گیری را شاهد باشیم / ۳ جلسه محرومیت زیاد است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۰۲

قطعا ما اعتراض خود را انجام می دهیم و خواهان تغییر حکم هستیم. مطمئن باشید کلیه اعضا هیات‌مدیره از اعتراض افشارزاده به فدراسیون و کمیته انضباطی حمایت می‌کنند.

رئیس هیات‌مدیره استقلال اعلام کرد اعضای هیات مدیره این باشگاه از افشارزاده جهت اعتراض به حکم علیه کرار حمایت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، کامران صاحب‌پناه درباره حکم صادر شده برای جاسم کرار گفت: واقعا نمی‌دانم تفرق و تعدد در تصمیم گیری را تا به کی باید شاهد باشیم؟ ما در باشگاه خودمان او را جریمه کرده‌ایم و به نظر من ۳ جلسه محرومیت برای او هم زیاد است و هم بی‌علت. به این ترتیب قطعا ما اعتراض خود را انجام می دهیم و خواهان تغییر حکم هستیم. مطمئن باشید کلیه اعضا هیات‌مدیره از اعتراض افشارزاده به فدراسیون و کمیته انضباطی حمایت می کنند.

او در پاسخ به نگرانی های پیرامون دو بازی حساس استقلال با تیم های نفت و فولاد و اینکه کرار در این دیدارها نیست، بیان کرد: تمام تیم ما روی کرار نیست. ما مهره‌های خوب دیگری نیز در اختیار داریم و دوست نداریم عده‌ای فکر کنند با محروم کردن کرار برابر برخی تیم‌ها تضعیف می شویم. اما این را هم در نظر بگیرید که ما برای کرار هزینه کرده‌ایم و می‌خواهیم از او استفاده کنیم. وقتی حکمی صادر می‌شود و خلاف عدالت است ما نسبت به آن اعتراض می‌کنیم. تیم استقلال، تیم است و به فرد متکی نیست، اما حق طبیعی ما این است که به چیزی که حق‌مان نیست اعتراض کنیم و این موضوع برای همه بازیکنان صدق می‌کند. ما می‌خواهیم از کل مجموعه دفاع کنیم و فقط بحثدفاع از کرار نیست.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حکم صادر شده علیه کرار را می‌شود ناعادلانه دانست، گفت: نمی‌خواهم بگویم ناعادلانه هست یا نه اما باید بگویند این تغییر رأی برای چیست؟ چرا یک بار ۲ جلسه و یک بار ۳ جلسه او را به عنوان محروم اعلام می‌کنند؟ این مسائل تنها به استقلال صدمه نمی‌زند، بلکه به لیگ هم صدمه می‌زند. باید به لیگی احترام گذاشت که همه تیم‌ها در آن در شرایط مساوی رقابت کنند. ان‌شاءالله بعد از جلسه امروز با مدیریت باشگاه و صحبت با مسئولین کمیته انضباطی باشگاه اقدام مناسبی انجام خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز