خبرگزاری کار ایران

اعتراض نمی‌کردیم به نفع ما بود؛

افجه‌ای: حکم کرار غیرقابل باور، نا عادلانه و شک بر انگیز است / این تصمیم در قهرمانی ما موثر است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۹۹

کرار با این حکم ۵ بازی را از دست داد. یک جلسه برای اخراج، یک بازی با گسترش فولاد که با اعلام در آخرین لحظات او را به طور کامل در اختیار نداشتیم و ۳ بازی آینده هم به این ماجرا اضافه شد.

سخنگوی استقلال می‌گوید حکم علیه کرار عین بی عدالتی بوده و باشگاه استقلال قطعا به این حکم اعتراض می‌کند.

به گزارش ایلنا، سید سعید افجه‌ای در واکنش به رای صادر شده علیه کرار گفت: از این رای شوکه شده‌ایم و انتظار نداشتیم کمیته انضباطی علی‌رغم اعتراض ما این حکم را بدهند. کرار با این حکم ۵ بازی را از دست داد. یک جلسه برای اخراج، یک بازی با گسترش فولاد که با اعلام در آخرین لحظات او را به طور کامل در اختیار نداشتیم و ۳ بازی آینده هم به این ماجرا اضافه شد.

او افزود: این طور که از شواهد پیداست، اگر اعتراض نمی‌کردیم به نفع ما بود! متاسفانه عده‌ای بی‌عدالتی می‌کنند. یعنی اگر کسی اعتراض کند نقره داغ می‌شود. این برخورد اصلا شایسته نیست و ما از هر مجرایی که بتوانیم برای این رای اعتراض می‌کنیم. حتی راه‌های خارج از فدراسیون. این حکم غیر قابل باور، نا عادلانه و شک بر انگیز است. فغانی هیچ گزارشی نداده و حتی رای اولیه نیز اشتباه بود. کرار جریمه اعتراضش را با دریافت کارت زرد را دریافت کرد. نمی‌خواهم از تیمی اسم ببرم اما موارد مشابهی داریم که از این سنگین تر است اما برخوردی با آنها نمی شود.

وی متذکر شد: اگر این دیدگاه حاکم بود باید رای‌های دیگری می دیدیم اما متاسفانه بی عدالتی وجود دارد. ما بازیکن سرباز داریم که عین بی قانونی است اما کمیته انضباطی درباره آنها دخالت نمی کند. ما برای حل این مسائل باید از فرهنگ غنی خودمان استفاده کنیم و این بازیکن را متوجه اشتباهش کنیم. آقایان باید به این توجه کنند که نقش فرهنگ سازی کجا می رود؟ فقط با زور و جریمه باید فرهنگ سازی کرد؟ چون در یک مسندی هستند باید حرفشان همین باشد؟ تصمیمی گرفته اند که در قهرمانی ما تاثیر گذار است و در بازی های پیش روی ما تاثیر گذار است. ما تیم هستیم و کرار نیز جزئی از این تیم است. ما در برابر این نا عدالتی به هر قیمتی می ایستیم. با بخش حقوقی مشاوره می کنیم تا مجرای قانونی را برای ورود به این قضیه به درستی انتخاب کنیم.

سخنگوی استقلال در پایان افزود: هواداران بدانند ما نیز مانند آنها از این قضیه شوکه هستیم اما بدانند که ما این موضوع را پیگیری می کنیم و اجازه نمی دهیم حق استقلال از بین رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز