خبرگزاری کار ایران

از برد نفت مقابل الجیش روحیه گرفتیم؛

علی‌عسگر: ۷ سال است چنین پرسپولیسی ندیدم / به حمایت هواداران نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۰۰

این چهارمین باری است که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنم و امیدوارم تیم منسجم امسال ما بتواند نتایج خوبی بگیرد و در لیگ قهرمانان سربلند باشیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که پیروزی چند روز گذشته دیگر نماینده کشورمان مقابل الجیش قطر می‌تواند برای سرخپوشان روحیه‌بخش باشد.

به گزارش ایلنا، حمید علی عسگر در نشست خبری پیش از دیدار فردای پرسپولیس و لخویا در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در پاسخ به این سئوال که آیا پیروزی چند روز گذشته نفت ایران مقابل الجیش قطر در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها روحیه‌بخش باشد گفت: صددرصد اینطور است و برد نفت مقابل الجیش برای ما روحیه بخش است.

وی اضافه کرد: ما در لیگ و بازی‌ با نفت بازی برتری به نمایش گذاشتیم و از طرفی دیگر نفت هم در بازی با الجیش بسیار مقتدرانه بازی کرد. البته شرایط لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است و باید دستورات کادر فنی را به بهترین نحو در زمین اجرا کنیم.

این بازیکن خاطرنشان کرد: این چهارمین باری است که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنم. در دوره‌های گذشته پرسپولیس را به آن جایگاهی که لیاقتش را داشته و نام بزرگ پرسپولیس است نرسانده‌ایم. امیدوارم تیم منسجم امسال ما بتواند نتایج خوبی بگیرد و در لیگ قهرمانان سربلند باشیم.

علی‌عسگر در خصوص اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس روحیه لازم برای دیدار با لخویا را دارند و همچنین صحبتش با هواداران پرسپولیس گفت: امسال شرایط خاصی در پرسپولیس بوجود آمده که در ۷ سالی که من پرسپولیسی هستم چنین چیزی ندیده بودم. برخی از بازیکنان مان تجربه لیگ قهرمانان دارند اما برخی خیر.

وی ادامه داد: هواداران حق دارند نسبت به وضعیت پرسپولیس معترض باشند اما هواداران از خیلی مشکلات ما خبر ندارند. امیدوارم آنها مثل بازی با صبا ۹۰ دقیقه تیم را تشویق کنند و به تیم روحیه بدهند.

علی‌عسگر گفت: بازیکنانی که سابقه لیگ قهرمانان آسیا ندارند به حمایت هواداران نیاز دارند تا از نظر روحی و روانی به هم نریزند. امیدوارم هواداران مثل همیشه به ورزشگاه بیایند و به پرسپولیس کمک کنند تا نتیجه بگیرد چون دل خودشان هم شاد می‌شود. امیدوارم از شرایط میزبانی نهایت استفاده را ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز