خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه باشگاه خطاب به هواداران؛

عظمت خانواده بزرگ پرسپولیس را مقابل لخویا به نمایش بگذارید / در انتظار طوفان سرخ

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۶۱۲

از هواداران می‌خواهیم اکنون که چشم آسیا به ما دوخته شده با پرهیز از توهین به حریف و تیم داوری و با اتحاد و همدلی و تشویق تا آخرین نفس و لحظه، صلابت و عظمت خانواده بزرگ پرسپولیس را به نمایش بگذارند.

باشگاه پرسپولیس از هواداران فوتبال برای حمایت از این تیم در دیدار مقابل لخویای قطر دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، این باشگاه با صدور فراخوانی از هواداران پرسپولیس و تمام علاقمندان به فوتبال دعوت کرد روز سه‌شنبه پنجم اسفند ماه با حضور در ورزشگاه آزادی با تشویق ۹۰ دقیقه‌ای خود ضمن نمایش دوباره صلابت و عظمت خانواده بزرگ پرسپولیس، موجبات موفقیت و پیروزی سرخپوشان را فراهم آورند.

در این اطلاعیه آمده است: پرسپولیس همواره به هواداران خود می‌بالد. هوادارانی که با وجود دشواری‌های بسیار در سال‌های اخیر هیچ‌گاه دست از عشق و علاقه خود بر نداشته‌اند و با حمایت‌های آگاهانه و متعصبانه خود حیات و سربلندی پرسپولیس بزرگ و پرافتخار را رقم زده‌اند.

اکنون که پس از وقفه‌ای ۲ ساله، قاره پهناور آسیا بار دیگر شاهد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان خواهد بود، حضور پرخروش هواداران تداعی کننده طوفان سرخی است که پیش از این نیز قهرمانی در رقابت‌های آسیایی را برای سرخپوشان به ارمغان آورد.
تیم فوتبال پرسپولیس هر جا شناخته شده با ستاره‌های بلند آوازه، جهانی و هوادارانش بوده است. هوادارانی که پیش از این با حضور گسترده خود، لقب پرتماشاگرترین تیم آسیا را به نام خود و تیم محبوب‌شان ثبت کرده‌اند. سختی‌ها هیچ‌گاه نتوانسته این عشق را از دل‌های ما بیرون کند و اکنون زمانی است که باید بار دیگر به آسیا نشان دهیم پرسپولیس با طوفان هوادارانش آمده و از این جهت برای آن جایگزینی نیست.

از هواداران پرشور، وفادار و آگاه پرسپولیس می‌خواهیم با حضور گسترده خود، ضمن پرهیز از هرگونه شعار علیه حریف که میهمان ما ایرانیان هستند تا دقیقه ۹۰ و تا آخرین لحظه از تیم محبوب خود حمایت کرده و با تشویق‌های خود فارغ از نتیجه بازی، سرخپوشان را به پیش برانند که تاریخ فوتبال ایران از خاطرات شیرین دقیقه ۹۰ پرسپولیسی‌ها بسیار در ذهن خود دارد.

بازی‌های دربی را که به یاد داریم که حتی پس از عقب افتادن، ناامید نشدیم و با تشویق‌های خود به بازیکنان انگیزه دادیم تا شکست را با پیروزی عوض کنند. قهرمانی در دقیقه ۹۶ را هم از یاد نمی‌بریم و از هواداران می‌خواهیم اکنون که چشم آسیا به ما دوخته شده با پرهیز از توهین به حریف و تیم داوری و با اتحاد و همدلی و تشویق تا آخرین نفس و لحظه، صلابت و عظمت خانواده بزرگ پرسپولیس را به نمایش بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز