خبرگزاری کار ایران

لیگ یک؛

دربی خوزستان برنده نداشت / سقوط ۲ پله‌ای پاس / تثبیت صدرنشینی مس رفسنجان درگروه ب

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۵۹۸

در حالی که تا دقیقه ۹۰ فولاد با تک گل حسن بیت سعید از حریف پیش بود، مهدی سیفی دقیقه ۹۱ گل تساوی استقلال را به ثمر رساند تا این دربی برنده‌ای نداشته باشد.

تیم فوتبال مس رفسنجان با برتری مقابل شهرداری بندرعباس در صدر گروه ب لیگ یک باقی ماند، پاس در همدان ۲ بر صفر از سیاه‌جامگان شکست خورد و در دربی اهواز هم تیم فوتبال فولاد با نتیجه یک برصفر استقلال اهواز را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های پاس و سیاه‌جامگان در چارچوب هفته پانزدهم گروه ب لیگ یک از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه قدس همدان آغاز شد که تیم سیاه‌جامگان این دیدار با برتری پشت سر گذاشت.

برای سیاه‌جامگان بهروز افشار دقیقه ۴۳ و حسین زامهران دقیقه ۹۴ گلزنی کردند تا این تیم با کسب ۳ امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه با ۲۸ امتیاز در رده دوم گروه ب قرار گرفت. پاس هم با این شکست ۲۶ امتیازی باقی ماند و به رتبه سوم این گروه سقوط کرد.

در دیگر دیدار مهم این گروه تیم مس رفسنجان با تک گل دقیقه ۴۸ امین‌ متوسل‌زاده شهرداری بندرعباس را در رفسنجان شکست داد و جایگاهش را در صدر گروه ب تثبیت کرد.

همچنین در دیگر دیدارهای گروه ب، پارسه تهران با ۳ گل فولاد یزد را در تهران شکست داد، نفت در آبادان یک برصفر شهرداری تبریز را شکست داد و به رتبه سوم صعود کرد. راهیان کرمانشاه هم داماش گیلان را با یک گل شکست داد تا به ۳ امتیاز خانگی این دیدار برسد و در جایگاه دهم باقی بماند.

از دیدارهای گروه الف از ساعت ۱۵ امروز دربی اهواز بین فولاد و استقلال این شهر برگزار شد و در حالی که تا دقیقه ۹۰ فولاد با تک گل حسن بیت سعید از حریف پیش بود، مهدی سیفی دقیقه ۹۱ گل تساوی استقلال را به ثمر رساند تا این دربی برنده‌ای نداشته باشد. فولاد با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و در صدر گروه الف باقی ماند. استقلال هم با ۲۲ امتیاز دررده پنجم این گروه قرار گرفت.

تیم قعرنشین تربیت نوین یزد هم در خانه برابر نفت و گاز گچساران به برتری ۲ بر یک رسید تا ۹ امتیازی شود. نفت و گاز هم با ۱۲ امتیاز یک پله بالاتر از تربیت نوین، در رده یازدهم قرار بگیرد. دیدار گیتی‌پسند و مس کرمان در اصفهان به تساوی یک بر یک رسید، فجر سپاسی در شیراز ۲ بر یک شهرداری اردبیل را در شیراز پشت‌سر گذاشت و آلومینیوم هرمزگان هم در بندرعباس نیروزی زمینی تهران را شکست داد.

تیم‌های فولاد اهواز و مس رفسنجان در پایان هفته پانزدهم، صدرنشینان گروه‌های الف و ب لیگ یک به حساب می‌آیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز