خبرگزاری کار ایران

فوتبال مورد توجه ورازت‌ارشاد قرار گرفت؛

ردپای بازیکنان فولادخوزستان در انتخاب پایتخت کتاب ایران

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۴۰

اداره ارشاد خوزستان ۴ طرح عمده در حوزه کتاب داشت، که یکی از آن‌ها قراردادی بود که با باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر حضور بازیکنان سرشناس این تیم در مراسم اهدا کتاب به زندانیان و سالمندان بسته شد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد خوزستان معتقد است قرارداد این اداره با باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر حضور بازیکنان این تیم در مراسم اهدا کتاب به سالمندان و زندانیان و دیگر مراسم مربوط به حوزه کتاب در انتخاب اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران نقش داشت.

همایون قنواتی به خبرنگار ایلنا گفت: هنگام برپایی جشنواره پایتخت کتاب ایران از ما خواسته شد طرح‌هایی درباره کتاب به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنیم. اداره ارشاد خوزستان ۴ طرح عمده در حوزه کتاب داشت، که یکی از آن‌ها قراردادی بود که با باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر حضور بازیکنان سرشناس این تیم در مراسم اهدا کتاب به زندانیان و سالمندان بسته شد.

وی افزود: فولاد باشگاه بزرگی در خوزستان است که بازیکنان مطرح و سرشناسی در کشور دارد. حضور این چهره‌ها در چنین مراسمی می‌تواند بر اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی تاکید کند. مطمئنم به دلیل محبوبیت بازیکنان فولاد در استان خوزستان این طرح به بهترین شکل ممکن اجرا می‌شود.

قنواتی درباره نقش این طرح در انتخاب اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران توضیح داد: خوشبختانه این طرح هم موردتوجه هیات داوران جشنواره پایتخت کتاب ایران قرار گرفت و بدون شک یکی از دلایلی بود که اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شد.

دیروز در مراسم اختتامیه جشنواره روستاهای دوستدار کتاب و جشنواره پایتخت کتاب، با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کتابخانه ملی ایران، اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران برگزیده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز