خبرگزاری کار ایران

واعظ به من انگیزه داد؛

عنایتی: تلاش کردم برخی آدم‌های غیر فوتبالی دیگر حرف نزنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۲۱

به هرحال آن صحبت، صحبتی بود که خیلی به من انگیزه داد و دوست داشتم تلاش مضاعف داشته باشم تا آدم‌هایی که غیرفوتبالی هستند، دیگرحرف نزنند و کسانی که از پوست و خون فوتبال هستند نظر بدهند

کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از سال‌ها از امیررضا واعظ آشتیانی نهایت تشکر را دارد چراکه با انتقاد شدید او به این مهاجم باسابقه، انگیزه وی بالاتر رفته تا بتواند همچنان در سطح اول فوتبال ایران بازی کند.

گفت‌وگوی رضا عنایتی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

* از وضعیت استقلال در حال‌حاضر راضی هستید؟
به هر حال کسب ۱۰ امتیاز از ۴ بازی خوب است و با این نتایج اخیر کمی از فشاری که روی تیم وجود داشت خارج شدیم. تیم ما به انسجام خوبی رسیده و امیدوارم تا پایان‌لیگ این انسجام ادامه داشته باشد.

*بین تیم‌های بالای‌جدول رقابت‌شدیدی برای‌قهرمانی وجود دارد. این‌مسئله فشار خاصی روی شما ایجاد نمی‌کند؟
وقتی به بالای‌جدول نگاه می‌کنیم امتیازات خیلی به هم نزدیک است، همانطور که در پایین جدول هم رقابت فشرده است و امسال از‌ آن سال‌هایی است که قهرمان و تیم‌های سقوط کننده روز آخر مشخص خواهند شد. این فشردگی نشان می‌دهد رقابت خیلی نزدیک است و تیم‌های مدعی امسال، در گذشته هم سابقه قهرمانی دارند و از تیم‌های خوب کشورمان هستند. به هر حال این شرایط فشار و استرس روی تیم وارد می‌کند اما سعی می‌کنیم از آن خارج شویم.

* روی خودت فشار خاصی نیست؟
نه، بازگشت من به استقلال، بازگشت به تیمی بود که دوستش داشتم و خاطرات زیادی با آن داشته‌ام. هیچ فشار و استرسی روی من نیست و تلاش می‌کنیم تا نتیجه‌ای در خور شأن هواداران بگیریم.

* چقدر به قهرمانی استقلال در این فصل امیدوارید؟
در حال حاضر ۴-۵ تیم امیدوار به قهرمان هستند. ما تمام توان‌ خود را به کار می‌گیریم و نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی‌های آینده امتیازات کامل را بگیریم، چون امیدوار به قهرمانی هستیم.

* رضا عنایتی با تجربه و کاپیتان استقلال چه نقشی در راه قهرمانی تیمش دارد؟
هر نقشی که به من بدهند را بازی می‌کنم. تمام تلاش و تجربه‌ام را در اختیار تیم قرار می‌دهم تا بازدهی کامل داشته باشم. هر نقشی که به من بدهند بازی می‌کنم.

* قبلاً تو را «دندان‌پوسیده» نامیدند اما هنوز سرحال و آماده به نظر می‌رسی. در این رابطه چه صحبتی دارید؟
آن صحبت، صحبتی بود که خیلی به من انگیزه داد و دوست داشتم تلاش مضاعف داشته باشم تا آدم‌هایی که غیر فوتبالی هستند، دیگر حرف نزنند و کسانی که از پوست و خون فوتبال هستند نظر بدهند. به هر حال آن صحبت اصلاً برایم مهم نیست.

* فکر نمی‌کنی واعظ آشتیانی با دیدن عملکرد امروز تو، از آن حرفی که زده بود، پشیمان باشد؟
من فقط برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. مهم نیست در گذشته چه اتفاقی افتاده اما با آن حرفش خیلی به من کمک کرد و جا دارد از او تشکر کنم که آن حرف را زد و به من انگیزه مضاعف داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز