خبرگزاری کار ایران

شایسته ۳ امتیاز بودیم؛

کمالوند: قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایران است / غیبت کرار مقابل نفت جفا به یک استان است!

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۵۴

نفت رقیب مستقیم ماست و دوست نداریم این اتفاق بیفتد که کرار مقابل ما بازی کرده و مقابل آنها محروم شود. این جفا در حق یک استان است.

سرمربی گسترش فولاد معتقد است اگر کرار در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان غایب باشد، صدای یک استان بلند خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند پس از تساوی بدون گل تیم‌های استقلال و گسترش فولاد گفت: فکر می‌کنم استقلالی‌ها باید بیشتر از ما خوشحال باشند. در این بازی یک موقعیت هم به آنها ندادیم. البته استقلال تیم خوبی است و مربی میثل قلعه‌نویی که پرافتخارترین مربی ایران است، روی نیمکت این تیم نشسته است اما فکرمی‌کنم شایسته ۳ امتیاز این بازی بودیم.

سرمربی گسترش فولاد درباره حضور کرار در این بازی توضیح داد: اگر هفته آینده بگویند این بازیکن مقابل نفت مسجد سلیمان نمی‌تواند بازی کند آن وقت تنها ما اعتراض نمی‌کنیم بلکه صدای یک استان بلند خواهد شد. نفت رقیب مستقیم ماست و دوست نداریم این اتفاق بیفتد که کرار مقابل ما بازی کرده و مقابل آنها محروم شود. این جفا در حق یک استان است.

وی با اشاره به شعارهایی که تماشاگران علیه سرمربی استقلال می‌دادند اظهار کرد: هوادار حق ندارد به قلعه‌نویی توهین کند. من سمت وی رفتم و گفتم اگر ۲۰ نفر توهین می‌کنند به پای مردم آذربایجان نگذارد. قلعه‌نویی در فوتبال تبریز زحمت کشیده و تراکتور را آسیایی کرده است. نه تنها به وی بلکه به دیگر مربیانی که به تبریز می‌آیند نباید توهین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز