خبرگزاری کار ایران

گسترش فولاد صفر – استقلال صفر؛

توقف شاگردان ژنرال پشت دروازه فولادی تبریزی ها / سومین تساوی پیاپی شاگردان کمالوند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۴۶

دو تیم بازی محتاطانه‌ای را دنبال کردند و کمتر به دروازه یکدیگر نزدیک شدند تا این دیدار کم افت و خیز با تساوی بدون گل به پایان برسد. استقلال با این تساوی با یک پله سقوط در رتبه سوم قرار گرفت.

دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران با تساوی بدون گل تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های گسترش فولادتبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۴۵ با قضاوت احمدرضا صالحی در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز آغاز شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب گسترش فولاد:داود نوشی صوفیانی، محسن بیاتی نیا، مگنو باتیستا، میثم نقی زاده، لئوناردو پیمنتا، مرتضی اسدی، جابر انصاری، علیرضا میرشفیعیان، محسن حسینی، محمد ابراهیمی و مصطفی اکرامی

ترکیب استقلال:محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، هاشم بیک زاده، میلاد فخرالدینی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، میلاد نوری، میلاد سلیمان فلاح، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی

میزبان در نیمه نخست با توجه به وزش باد شدید در ورزشگاه به ضرر استقلال، بازی بهتری به نمایش گذاشت اما نتوانست از برتری نسبی‌‌اش بهره ببرد. سجاد شهباززاده و میلاد فخرالدینی در این نیمه از داور کارت زرد گرفتند.

گسترش نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و با نفوذ‌های جابر انصاری از جناح راست، روی دروازه حریف فشار آ‌ورد. دقیقه ۴۸ انصاری نزدیکی‌ها خط محوطه جریمه در جناح راست، پس از عبور از بیک‌زاده روی زمین افتاد که داور این برخورد را خطا اعلام کرد و به مدافع استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال با گذشت ۱۰دقیقه از نیمه دوم، بازی را از میزبان گرفت و حملات پراکنده‌ای روی دروازه گسترش ترتیب داد. دقیقه ۶۱ محمد ابراهیمی، عمران‌زاده را در پشت‌سر گذاشت اما با خطای او سرنگون شد تا حنیف هم ازکارت‌ زرد‌های این دیدار بی‌نصیب نماند.

در ادامه دیدار هم دو تیم بازی محتاطانه‌ای را دنبال کردند و کمتر به دروازه یکدیگر نزدیک شدند تا این دیدار کم افت و خیز با تساوی بدون گل به پایان برسد.

استقلال با این تساوی با ۳۸ امتیاز همچنان در رتبه سوم جدول رده‌بندی باقی ماند. گسترش هم با ۱۹ امتیاز فعلاًّ جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز