خبرگزاری کار ایران

همکارانم به پرونده رسیدگی کردند؛

حسن زاده: رای کرار بدون هیچ شائبه ای صادر شد / حکم نهایی بزودی اعلام می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۶۰

آرای کمیته انضباطی بدون هیچ شائبه ای صادر می شود با این حال با توجه به اعتراضی که صورت گرفته همکاران در کمیته انضباطی دوباره به این پروندگی رسیدگی کردند که مطابق مقررات نتیجه آن اعلام خواهد شد.

رئیس کمتیه انضباطی درباره تجدید نظر حکم صادره تخلفات جاسم کرار بازیکن تیم استقلال، گفت: رای انضباطی این بازیکن بدون هیچ شائبه صادر شده است.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حسن زاده در خصوص رأی محرومیت جاسم کرار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: این کمیته هفته گذشته جاسم کرار بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران را به دلیل تخلفاتی که انجام داده از همراهی تیمش در دو دیدار محروم و نامبرده را پنج میلیون ریال جریمه کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس مدیریت و کادر فنی تیم فوتبال استقلال با وجود اینکه این رای قطعی اعلام شده و قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف نیست، درخواست خود را از سوی مقامات فدراسیون مبنی بر تجدید نظرخواهی ویژه به کمیته انضباطی ارائه کردند.

وی در عین حال اضافه کرد که به دلیل سفر و کسالتی که داشتم تخلفات جاسم کرار توسط دیگر همکاران در کمیته انضباطی مورد رسیدگی و رأی آن صادر شد.

حسن زاده متذکر شد که آرای کمیته انضباطی نیز بدون هیچ شائبه ای با افراد حقیقی و حقوقی صادر می شود و با این حال با توجه به اعتراضی که صورت گرفته همکاران در کمیته انضباطی دوباره به این پروندگی رسیدگی کردند که مطابق مقررات نتیجه آن اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز