خبرگزاری کار ایران

قضاوت را به مردم واگذار می‌کنم؛

فنایی: مدت‌هاست با کمیته داوران همکاری ندارم / شاید در کار نظارت تاثیرگذار نبودیم!

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۱۵

برای خود من هم جالب است که پرافتخارترین فوتبال ایران جایی در لیست ناظران لیگ ندارد. داوری که فینال جام جهانی ۹۴ امریکا را قضاوت کرده جایی در فهرست کمیته داوران ندارد.

داور پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان اینکه مدت‌هاست با کمیته داوران همکاری ندارم کنار ماندنش از فهرست ناظران داوری فدراسیون را به دلیل عدم همکاری‌اش با کمیته داوران و فعالیت در بخش برگزاری مسابقات عنوان کرد.

محمد فنایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب در خصوص کنار ماندنش از فهرست ۲۱ نفره ناظران داوری لیگ برتر گفت: بنده مدت‌هاست که با کمیته داوران همکاری نمی‌کنم چرا که این دوستان ارزشی برای داوران پیشسکسوت قائل نیستند.

وی ادامه داد: حتما قابل ندانستند که ما در این لیست باشیم. قطعا در داوری تاثیرگذار نبودیم که نخواستند ما با آنها همکاری کنیم.

فنایی ادامه داد: برای خود من هم جالب است که پرافتخارترین فوتبال ایران جایی در لیست ناظران لیگ ندارد. داوری که فینال جام جهانی ۹۴ امریکا را قضاوت کرده جایی در فهرست کمیته داوران ندارد. من نمی‌دانم یک داور باید چه افتخار دیگری داشته باشد که در دوره بازنشستگی جزو ناظران لیگ فوتبال داخلی‌اش باشد.

وی ادامه داد: بنده همواره در مقابل این گونه تبعیض‌ها سکوت کرده ام و باز هم سکوت می‌کنم و قضاوت را به مردم و افکار عمومی واگذار می‌کنم تا آنها خودشان قضاوت کنند که من باید در لیست ناظران داوری می‌بودم یا نه.

فنایی در بخش پایانی سخنان خود گفت: البته برای ناظران داوری هم شرایط سنی هم وجود دارد که ناظران باید کمتر از ۶۵ سال سن داشته باشند. ضمن اینکه بین‌المللی بودن ناظران هم یکی از شروط اصلی است که خوشبختانه بنده هر دوشرط را دارم با این وجود نمی‌دانم چرا در لیست ناظران فدراسیون فوتبال قرار ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز