خبرگزاری کار ایران

تعامل خوبی با مربیان پایه داریم؛

معینی: طرح استعدادیابی در ۹ منطقه کشور برگزار می‌شود / نظرات مجیدی جالب بود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۲۱۶

کمیته فنی فدراسیون فوتبال به طور جدی پیگیرطرح استعداد یابی است وخوشبختانه تعامل خوبی هم بین فدراسیون و مربیان ملی وجود دارد و این تعامل چشم انداز روشنی را برای تیم های پایه نوید می دهد.

سرپرست کمیته جوانان و عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه استعدادیابی از بازیکنان تیم های پایه در ۹ منطقه کشور برگزار می‌شود گفت: تلاش داریم از مربیان محلی در این زمینه دعوت به همکاری کنیم.

فریدون معینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب گفت: بحثاستعدادیابی یکی از محورهای اصلی کار فدراسیون است و بر این اساس کشور را به ۹ منطقه تقسیم‌بندی کردیم و کار استعدادیابی را به طور ویژه در این ۹ منطقه پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح معرفی استعدادهای جوان به تیم‌های کمتر از ۱۴ سال و ۱۶ سال ملی است گفت: تا این لحظه بحثاستعدادیابی را در منطقه یک که شامل استان‌های تهران، تابعه تهران، قم، البرز و سمنان می‌شود را برگزار کردیم و ظرف دو هفته آینده نیز این طرح در ۹ منطقه دیگر اجرایی خواهد شد.

معینی با بیان اینکه با اجرای این طرح بتوانیم تیم های ملی پایه قدرتمندی را برای سال های آینده سر و شکل دهیم گفت: کمیته فنی فدراسیون فوتبال به طور جدی پیگیر طرح استعداد یابی است و خوشبختانه تعامل خوبی هم بین فدراسیون و مربیان ملی وجود دارد و این تعامل چشم انداز روشنی را برای تیم های پایه نوید می دهد.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری جلسه روز گذشته کمیته فنی فدراسیون فوتبال با حضور فرهاد مجیدی و جلال طالبی اشاره کرد و گفت: فرهاد مجیدی با توجه به اینکه در تیم های خارجی مختلفی حضور داشته و با مربیان متفاوتی کار کرده از تجربیات ارزشمندی برخوردار است و نظرات او در جلسات دیروز بسیار جالب و کارشناسی بود و قطعا می‌توانیم با استفاده از این نظرات گام های بلندی در جهت توسعه فوتبال پایه در سطح کشور برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز