خبرگزاری کار ایران

نفت ایران یک - الجیش قطر صفر؛

ایرماتوف، نفت‌ایران را به ازبک‌ها رساند / ۴ سهمیه آسیایی کامل شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۴۹

امیرارسلان مطهری مهاجم فرصت‌طلب نفت بدون اینکه از سوی مدافعان الجیش با مزاحمتی روبرو شود، با پرشی درجا و ضربه‌ سری دقیق دروازه مبارک‌خاطر را باز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های نفت ایران و الجیش قطر از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸ امروز با قضاوت روشن ایراماتوف در ورزشگاه آزادی آغاز شد و تیم نفت با برتری یک بر صفر در این دیدار به مرحله گروهی صعود کرد.

ترکیب نفت ایران:علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، امین حاج‌محمدی، پادووانی، وحید حمدی‌نژاد، مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی، وحید امیری و ارسلان مطهری

ترکیب الجیش قطر:اندرسون ویرا، لوکاس مندس، یاسیر عیسی، وستام ریزیک، یوسف مفتاح، لیک‌اونهو محدمتنانی، عبدالقادر الیاس واگنر رنان، سعود مبارک خاطر و رومانینو ریکاردو

دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کرد و این موضوع باعثشد نیمه نخست افت و خیز زیادی نداشته باشد و موقعیت چندانی هم روی دروازه‌ها خلق نشود. با شروع نیمه دوم نفت بازی هجومی را در دستور کارش قرار داد تا دقیقه ۴۹ به یک ضربه کرنر برسد. این کرنر ابتدا با پاس زمینی ایمان مبعلی به مهاجمان نفت به خود او رسید تا مبعلی این‌بار با یک ارسال بلند توپ را نزدیکی‌های خط شش‌قدم حریف بریزد. جایی که امیرارسلان مطهری مهاجم فرصت‌طلب نفت بدون اینکه از سوی مدافعان الجیش با مزاحمتی روبرو شود، با پرشی درجا و ضربه‌ سری دقیق دروازه مبارک خاطر را باز کرد.

بعد از این گل تیم قطری سعی کرد بازی را به دست بگیرد و برای رسیدن به گل تساوی تلاش کند اما توفیق چندانی نداشت. دقیقه ۷۹ الجیش صاحب یک ضربه کرنر شد. واگنر این توپ را بلند روی دروازه نفت فرستاد اما ضربه سر مونتاری، بازیکنی که نیمه دوم به ترکیب الجیش اضافه شده بود، آن‌را با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه ۹۰ یک بار دیگر مهاجمان الجیش روی دروازه نفت خطرناک ظاهر شدند اما ضربه آن‌ها را بیرانوند درازکش در اختیار گرفت تا این دیدار با برتری یک بر صفر به سود نفت تمام شود و این تیم به عنوان چهارمین نماینده ایران به لیگ قهرمانان برود.

تیم نفت در مرحله گروهی باید در گروه B‌ لیگ قهرمانان به مصاف تیم‌های پاختاکور ازبکستان، الشباب عربستان و العین امارات برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز