خبرگزاری کار ایران

از زمین، هوا و دریا من را می‌زنند؛

رویانیان: اشتباهات در انتخاب مدیرعامل‌ پرسپولیس سریالی بوده / امیدوارم نژادفلاح انتخاب اشتباهی نباشد!

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۵۵۱

آنها که ۶ مدیرعامل تاکنون انتخاب کرده‌اند در انتخاب کدام‌یک اشتباه کرده‌اند؟ کدام‌شان خوب نبوده‌اند؟ اگر در انتخاب مدیرعامل اول فصل اشتباه کردید، پس مدیرعامل‌های بعدی چطور شد؟

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: در این دولت از زمین، هوا و دریا من را زدند و می‌زنند.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به صحبت‌های امیر خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در امور دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که اعلام کرده در انتخاب مدیرعامل اول فصل پرسپولیس اشتباه کرده بیان داشت: آنها که ۶ مدیرعامل تاکنون انتخاب کرده‌اند، در انتخاب کدام‌یک اشتباه کرده‌اند؟ کدام‌شان خوب نبوده؟ اگر در انتخاب مدیرعامل اول‌فصل اشتباه کردید، پس مدیرعامل‌های بعدی چطور شد؟

وی افزود: براساس گفته خادم مدیرعامل اول‌فصل انتخابش اشتباه بود، پس دوم چی؟ سومی چی؟ ‌ چهارمی چی؟ پرسپولیس ۶ مدیرعامل عوض کرده است.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس متذکر شد: حرفی نمی‌توان گفت جز اینکه تاسف بخورم. چه بگویم؟ خبرنگاران هم نسبت به من لطف دارند و صبح تا شب به من زنگ می‌زنند. شما هم دیدید در این دولت از زمین، هوا و دریا من را می‌زنند. عیبی ندارد خدا اجرشان بدهد.

رویانیان خاطرنشان کرد: انتخاب مدیر برای باشگاه پرسپولیس باید مثبت و رو به جلو باشد یا تحول و اصلاحات ایجاد کند تا در نهایت باشگاه رو به پیشرفت قدم بردارد. من ادعایی ندارم و الان کاره‌ای هم نیستم، الان هم فقط از خادم که گفته انتخاب مدیرعامل ابتدای فصل پرسپولیس اشتباه بود سوال دارم، انتخاب کدام مدیرعامل اولی تا ششمی اشتباه بوده؟

وی تاکید کرد: اگر اولی اشتباه بوده، پس چرا در ۵ انتخاب بعدی هم این اشتباه را تکرار کردند؟ یعنی اشتباهات در انتخاب مدیرعاملی پرسپولیس سریالی بوده است. الان هم که نژادفلاح را آورده‌اند. ضمن آرزوی موفقیت برای وی امیدوارم در انتخاب او هم اشتباه را تکرار نکرده باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز