خبرگزاری کار ایران

همه زندگی‌مان را برای بازی فردا می‌گذاریم؛

مرزبان: رفتن یا ماندن درخشان از مسائل داخلی پرسپولیس است / نمی‌توانم جانشین صادقی را معرفی کنم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۸۸

با گرفتن ۳ امتیاز بازی فردا ۲۷ امتیازی می‌شویم و به جایی که می‌خواهیم، می‌رسیم. اگر شرایط خوب پیش برود می‌توانیم تک رقمی شویم.

سرمربی تیم پدیده مشهد با اشاره به اینکه اخبار باشگاه پرسپولیس را دنبال نمی‌کند اظهار کرد رفتن یا ماندن درخشان از مسائل داخلی این باشگاه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: برای بازی فردا علاوه بر غیبت میلان یووانوویچ، چند بازیکن نیمه مصدوم هم داریم و سعی کردیم با کمک کادر پزشکی آنها را به این بازی برسانیم. البته تیم ما شرایط خوبی دارد و در قم از صبا یک امتیاز گرفتیم و بازی سخت مقابل تراکتورسازی در تبریز را هم پیروز شدیم اما بازی فردای ما با پرسپولیس دیدار دشواری است و فقط بحثاسم این باشگاه نیست چرا که می‌دانیم با گرفتن ۳ امتیاز بازی فردا ۲۷ امتیازی می‌شویم و به جایی که می‌خواهیم، می‌رسیم. اگر شرایط خوب پیش برود می‌توانیم تک رقمی شویم.

مرزبان درباره استفاده از بازیکنان خارجی در پدیده گفت: بازیکنان هم‌تراز خارجی فوتبال ایران که ملیت ایرانی دارند برای ما غیرقابل خرید بودند به طوری که ایگور پراهیچ در تیم ما با ۶۰۰ میلیون تومان بازی می‌کند اما اگر می‌خواستیم بازیکن هم‌تراز او را بگیریم باید بیشتر از یک میلیارد تومان هزینه می‌کردیم. اگر این امکان برای ما وجود داشت که از بازیکنان داخلی استفاده کنیم به هیچ عنوان بازیکن خارجی نمی‌آوردیم. بهادر نسیم‌اف و ۳ بازیکن خارجی دیگر ما از خوب‌های پدیده هستند و ما تنها تیمی هستیم که از همه بازیکنان خارجی‌مان استفاده می‌کنیم چون کیفیت آنها بالا است و این مسئله برای ما خیلی مهم است.

مربی پیشین پرسپولیس درپاسخ به اینکه در نیم‌فصل اول شما از علی دایی در پرسپولیس حمایت کردید و آیا حالا از حمید درخشان هم حمایت می‌کنید؟ توضیح داد: هر مربی که از سمتش برکنار می‌شود اتفاق خوبی برای بقیه مربیان نیست اما اینکه درخشان بعداز بازی فردا شانس برای ماندن یا نماندن در پرسپولیس داشته باشد جزو مسائل داخلی باشگاه پرسپولیس است که من از آن بی‌اطلاع‌ام چون نه تنها اخبار این باشگاه بلکه هیچ باشگاه دیگری را پیگیری نمی‌کنم. خودم تیم دارم و کلی مشغله است که باید به آنها رسیدگی کنم. تنها این را می‌توانم بگویم زمانی که من در پرسپولیس بودم برای هر بازی ۱۰۰ هزار تماشاگر به استادیوم می‌آمد و هر استادیومی که می‌رفتیم همه به احترام ما می‌ایستاند ولی الان این احساس برای پرسپولیس از دست رفته است.

مرزبان درباره انگیزه بالای پرسپولیس برای بازی فردا اظهار کرد: باید همراه با هواداران‌مان قدرت‌مان را به پرسپولیس دیکته کنیم هرچند که پرسپولیس هم برای مبارزه به مشهد می‌آید تا در نبردهای یک به یک و مبارزه‌ها پیروز باشد. با این همه فردا بازی سختی است و ما همه زندگی‌مان را روی این بازی می‌گذاریم تا ۳ امتیاز را به مردم مشهد هدیه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره آسیب‌پذیر بودن خط دفاعی پرسپولیس گفت: درباره ساختار دفاعی یک تیم باید بگویم اگر تیمی خوب دفاع نکند، مدافعان هم نمی‌توانند کاری انجام دهند و در بازی پرسپولیس و ملوان دیدیم که غیر از دو شانسی که ملوان داشت در سایر دقایق خط دفاع پرسپولیس عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. هرچند ضد حملات آخر بازی شرایط جداگانه‌ای دارد.

وی درباره غیبت اکبر صادقی در دیدار با پرسپولیس گفت: ما برای جایگزینی صادقی نیاز به نیرویی داریم که پاسور کوتاه‌مدت باشد و برای این پست فکر کرده‌ام اما اینجا در نشست خبری نمی‌توانم آن را بگویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز