خبرگزاری کار ایران

ملوان ۳ – راه‌آهن صفر؛

فرار قوی سپید از قعر جدول / سقوط لوکوموتیورانان به ته دره / راه‌آهن ۸ بازی بدون گل!

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۶۷

ملوان با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و از رده شانزدهم با سه پله صعود به رتبه سیزدهم جدول آمد. راه‌آهن هم با این شکست متحمل ششمین باخت پیاپی در لیگ چهاردم شد و به قعر جدول سقوط کرد.

تیم ملوان انزلی با برتری ۳ بر صفر مقابل راه‌آهن از قعر جدول به رتبه سیزدهم صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار ملوان و راه‌آهن از هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی انزلی و به قضاوت جمشید محمدی برگزار شد.

ترکیب ملوان انزلی:سید حسین حسینی، عزت الله پورغاز، حسین کنعانی، حسن جعفری، فرزاد حاتمی، عزیز معبودی، پژمان نوری، محمد آبشک(دقیقه ۹۲ سهیل رحمانی)، رضا اعتمادی(۸۳ فواد آقایی)، سعید یوسف زاده، محسن یوسفی(۸۰ صادق محرمی)

ترکیب راه آهن:امیر عابدزاده، محسن میرابی، ابراهیم کریمی، سیامک کوهنورد، محمد ستاری، بهادرعبدی(۶۰ مجتبی شیری)، میلاد محمدی، نوید خوش هوا(۵۹ احمد موسوی)، رامین رضاییان، علیرضا عظیمی(۷۷ محمد حسین‌پور)، محسن ایران نژاد

تیم ملوان در نیمه نخست این دیدار که زیر بارش شدید باران برگزار شد با نتیجه ۲ بر صفر مقابل حریف خود به برتری دست یافت. گل های تیم ملوان در این دیدار را دقایق ۹ فرزاد حاتمی و ۳۹ پژمان نوری به ثمر رساندند.

با شروع نیمه دوم ملوان به بازی هجومی خود ادامه داد و دقیقه ۵۷ رضا اعتمادی سومین گل ملوان را درون دروازه راه‌آهن جای داد. در ادامه محسن یوسفی می‌توانست گل چهارم ملوان را به ثمر برساند اما تعلل او باعثشد عابدزاده توپ را از روی پای او درازکش جمع کند.

ملوان دقیقه ۹۳ هم می‌توانست روی یک ارسال به گل چهارم برسد اما مهاجمان این تیم درحالیکه توپ از دستان عابدزاده بیرون غلتیده بود آن‌را به بالای دروازه فرستادند تا بازی با نتیجه ۳ بر صفر به پایان برسد.

ملوان با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و از رده شانزدهم با سه پله صعود به رتبه سیزدهم جدول آمد. راه‌آهن هم با این شکست متحمل ششمین باخت پیاپی در لیگ چهاردم شد و به قعر جدول سقوط کرد. همچنین راه‌آهن با این نتیجه در ۸ بازی متوالی موفق به گلزنی نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز