خبرگزاری کار ایران

اندر حکایت خرید سرخابی‌ها؛

بحثواگذاری شوخی‌بردار نیست / نباید به دوران تیمداری با کله‌پاچه و صندوق‌عقب برگردیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۲۷

کسی که می خواهد پرسپولیس را بخرد نباید دنبال تخفیف و قسطی خریدن باشد بلکه باید علاوه بر پول خرید باشگاه، آنقدر توانایی مالی داشته باشد که تا ۳ سال هم خوب هزینه کند و دنبال درآمد نباشد

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس به سوژه اصلی این روزهای فوتبال‌ایران تبدیل شده اما اطراف این اتفاق بزرگ خبرهای جالبی به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حال حاضر رقابت برای خرید تیم‌های بزرگ ایران شدت‌گرفته و افرادی برای خرید سرخابی‌های تهران وارد گود شده‌اند اما آنچه این روزها از اطرافیان وزارت‌ورزش می‌شنویم جالب و قابل‌بحثاست.

آنطور که ما شنیده‌ایم عده‌ای از دوستان همچون حسین هدایتی، علی پروین و امیر عابدینی که قصد خرید پرسپولیس را دارند، جلساتی با مدیران‌ارشد وزارت‌ورزش و حتی شخص وزیر داشته‌اند تا برای خرید این باشگاه به آنها تخفیف بدهند و اقساط طولانی‌تری را در نظر بگیرند تا شرایط برای این عده مساعد شده و بتوانند پرطرفدارترین تیم ایران را بخرند.

وقتی این اخبار را می‌شنویم تنها و تنها تاسف می‌خوریم، چراکه دوستان انگار هنوز معنی واقعی بخش‌خصوصی را نمی‌دانند که اگر می‌دانستند برای خرید چنین برند بزرگ و معتبری چانه‌زنی نمی‌کردند. جالب اینکه خود این بزرگان بهتر از هر کسی می‌دانند پرسپولیس بزرگترین تیم آسیا به لحاظ طرفدار است اما برای خرید آن رویه نه چندان مطلوبی را پیش گرفته‌اند.

فوتبال امروز یک صنعت پولساز است و اگر راه پول درآوردن از آن را بلد باشند با توجه به پتانسیل عظیمی که پرسپولیس دارد، مبلغی که برای خرید این باشگاه اعلام شده مبلغی ناچیز است و به راحتی می‌توان با برنامه‌ریزی درست و اصولی از پرسپولیس میلیاردها تومان پول درآورد و این تیم را به یکی از قدرتمندترین باشگاه‌های جهان تبدیل کرد اما دوستان ما دنبال چانه‌زنی هستند تا شاید از وزیر تخفیف بگیرند و بتوانند با دست‌خالی چنین برند بزرگی را در اختیار بگیرند.

کسی که می‌خواهد پرسپولیس را بخرد نباید دنبال تخفیف و قسطی خریدن باشد، بلکه باید علاوه بر پول خرید باشگاه، آنقدر توانایی مالی داشته باشد که تا ۳ سال هم خوب هزینه کند و دنبال درآمد نباشد تا ساختار حرفه‌ای برای این تیم بزرگ و پرطرفدار درست کرده و بعد از آن به فکر درآمدزایی و سود دهی باشد.

دوستان، برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اید و قدردان زحمات شما بوده و هستیم اما بحثواگذاری باشگاه شوخی‌بردار نیست و اگر توانایی خرید آن را ندارید اجازه بدهید کسانی که می‌توانند آینده این مجموعه بزرگ و پرطرفدار را تامین کنند، وارد گود شوند چراکه دنیای امروز فوتبال یعنی پول و سرمایه‌گذاری است و دیگر نمی‌توان با آبگوشت و کله‌پاچه و صندوق عقب پیکان تیمداری کرد و قهرمان شد…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز