خبرگزاری کار ایران

گردوغبار همچنان دردسرساز؛

ادامه تمرین فولادی‌ها با ماسک‌های تنفسی / وضعیت بحرانی در اهواز

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۱۰۵

اسکوچیچ با توجه به تداوم شرایط جوی موجود در اهواز ناچار شد از بازیکنان تیمش بخواهد در فضای بازی تمرین کنند، چراکه این تیم جمعه برابر سپاهان به میدان خواهد رفت.

بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان ناچار به انجام تمرین در هوای آلوده اهواز شدند.

به گزارش ایلنا، طبق اعلام مدیرکل هواشناسی استان‌خوزستان میزان آلودگی هوای اهواز به بیش از ۲۵ برابر حد مجاز رسیده اما تیم فوتبال فولاد خوزستان ۹۰ دقیقه در ورزشگاه صنایع فولاد تمرین کرد. دراگان اسکوچیچ با توجه به تداوم شرایط جوی موجود در اهواز ناچار شد از بازیکنان تیمش بخواهد در فضای بازی تمرین کنند، چراکه این تیم جمعه برابر سپاهان به میدان خواهد رفت.

کادر پزشکی فولاد خوزستان برای کاهش میزان آسیب‌های وارده به سلامتی بازیکنان این تیم تعداد زیادی ماسک‌تنفسی تهیه کردند تا اعضای تیم فولاد در طول مدت تمرین از این ماسک‌ها استفاده کنند. شدت‌آلودگی هوا باعثشد بازیکنان و مربیان فولاد هر ۳۰ دقیقه یک بار اقدام به تعویض ماسک‌های خود کنند.

سر و صورت تمامی بازیکنان و مربیان فولاد در پایان تمرین به رنگ خاک در آمده بود و اکثر بازیکنان این تیم شرایط تنفسی خوبی نداشتند. اهواز کماکان با پدیده گرد و غبار روبروست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز