خبرگزاری کار ایران

به آینده باشگاه خوشبینم؛

عابدینی: اطلاعی از سرنوشت راه‌آهن ندارم / برگزاری مزایده قطعی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۷۲

مشخص نیست این مزایده برگزار شود یا وزارت نفت تصمیم دیگری برای باشگاه بگیرد. من هم اطلاعی از آینده باشگاه ندارم

سرپرست باشگاه راه‌آهن از قطعی نبودن برگزاری مزایده برای این باشگاه خبر داد.

علی عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات بابک زنجانی و از آنجا که باشگاه راه‌آهن بخشی از دارایی‌های وی به شمار می‌آمد، دادگاه رسیدگی به جرائم وی، این باشگاه را به وزارت نفت واگذار کرد.

سرپرست باشگاه را‌ه‌آهن درباره برگزاری مزایده برای این باشگاه توضیح داد: مشخص نیست این مزایده برگزار شود یا وزارت نفت تصمیم دیگری برای باشگاه بگیرد. من هم اطلاعی از آینده باشگاه ندارم اما برگزاری مزایده قطعی نیست. در هرحال به آینده باشگاه خوشبینم.

وی ادامه داد: البته در صورت برگزاری مزایده، اتفاق خوبی برای باشگاه می‌افتد. موافق واگذاری راه‌آهن به بخش خصوصی هستم، چون معتقدم به این ترتیب، مجموعه باشگاه وضعیت مشخص و روشنی پیدا می‌کند. این موضوع به سود بازیکنان هم هست و پرداخت‌های آ‌ن‌ها به موقع انجام می‌شود.

وی درپاسخ به این پرسش که با توجه به وضعیت راه‌آهن در جدول و با احتمال سقوط این تیم به دسته پایین‌تر بهتر نیست زودتر مزایده برای این باشگاه برگزار شود؟ توضیح داد: همانطور که گفتم برگزاری مزایده برای راه‌آهن هنوزقطعی نشده است و فکر نمی‌کنم نتایج ما در لیگ برتر روی مزایده تاثیر بگذارد. به هرحال سرنوشت راه‌آهن در دست مالکان جدید این باشگاه است.

عابدینی با اشاره به وضعیت نامطلوب راه‌آهن در لیگ برتر اظهار کرد: متاسفانه علی‌رغم اینکه بچه‌ها همه تلاش خود را بکار بستند در هفته‌های اخیر نتایج بدی گرفتیم. البته با تیم‌های ضعیفی هم بازی نکردیم. در اهواز به فولادی باختیم که مدعی قهرمانی است. درباره بازی با ذوب‌آهن هم باید بگویم این تیم ساختار قدرتمندی دارد.

وی در پایان اضافه کرد: ما وضعیت خطرناکی داریم اما اگر نگاهی به جدول بیاندازید، متوجه می‌شوید اختلاف تیم‌ها یک یا ۲ امتیاز است و می‌توانیم با گرفتن نتایج خوب در هفته‌های آینده از منطقه خطر دور شویم.

تیم راه‌آهن درحال حاضر با ۱۶ امتیاز از ۱۹بازی در رده پانزدهم جدول قرار گرفته و یکی از کاندیدهای سقوط به لیگ یک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز