خبرگزاری کار ایران

از سوی فدراسیون‌فوتبال اعلام شد؛

مجمع انتخاباتی هیات‌فوتبال تهران ۳ اسفند برگزار می‌شود / طلسم می‌شکند!

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۵۴۱

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال استان تهران اعلام کرد مجمع انتخاباتی هیات فوتبال این استان ساعت ۱۰ روز سوم اسفندماه برگزار می‌شود.

مجمع انتخاباتی هیات فوتبال تهران اسفندماه سال جاری به ریاست علی کفاشیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا اسدی سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال استان تهران اعلام کرد مجمع انتخاباتی هیات فوتبال این استان ساعت ۱۰ روز سوم اسفندماه برگزار می‌شود.

زمان انتخابات هیات فوتبال استان‌تهران درحالی از سوی سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام شد که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان روز یکشنبه در نشست خبری خود اعلام کرده بود: انتخابات رئیس هیات فوتبال استان تهران به خاطر این برگزار نشد که قرار است مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تغییر کند.

مجمع انتخاباتی هیات فوتبال تهران تاکنون سه بار به دلایل مختلف لغو شده است.

محمد محمدی، حبیب الله شیرازی(رئیس فعلی هیات فوتبال تهران)، مهران سرپرست، اسماعیل گودرزی، حسین آبانگاه، محمدزاده فراهانی و بهنام ابوالقاسم‌پور ۷ نامزد ریاست هیات فوتبال تهران هستند که برای کسب رأی اعتماد مجمع با یکدیگر رقابت خواهند کرد. رضا عابدینی دبیری مجمع هیات فوتبال تهران را برعهده خواهد داشت.

چنانچه این انتخابات برگزار شود طلسم ۳ دوره لغو شدن این انتخابات خواهد شکست چراکه نزدیک به ۲ سال است این انتخابات به معضلی بزرگ برای فوتبال پایتخت تبدیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز