خبرگزاری کار ایران

نفت ۳ – سایپا یک؛

نفت صدر را پس گرفت / پیروزی قاطعانه علیمنصور بر جلالی

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۲۸

این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید تا نفت با ۳۸ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به فولاد ۳۷ امتیازی در صدر جدول قرار بگیرد.

تیم فوتبال نفت تهران با برتری ۳ بر یک مقابل سایپا با ۳۸ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به فولاد خوزستان صدرنشین شد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های نفت تهران و سایپا در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ امروز با قضاوت غلامرضا جباری در ورزشگاه تختی آغاز شد که شاگردان منصوریان در پایان این بازی را با برتری ۳ بر یک به سود خود رقم زدند تا صدر جدول را از فولادی‌های جنوبی پس بگیرند.

ترکیب نفت:علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، لئوناردو پادوانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید حمدی نژاد، کمال کامیابی نیا، سیامک کوروشی، آرش رضاوند، غلامرضا رضایی، امیرارسلان مطهری و عباس بوعذار

ترکیب سایپا:محمدرضا اخباری، ابراهیم شکوری، حامد شیری، وحید محمدزاده، سجاد مشکل پور، روزبه شاه علیدوست(۴۴ ایوبی)، محسن ارزانی، مجتبی رمضانی، محمد نزهتی، حکیم نصاری و میلاد میداوودی

نفت دقیقه ۲۷ روی خطای سجاد مشکل‌پور صاحب یک ضربه پنالتی شد که پادوانی این ضربه را به نخستین گل تیم‌اش تبدیل کرد. مشکل‌پور هم به دلیل گرفتن موقعیت صددرصد گل از امیرارسلان مطهری با کارت قرمز مستقیم جباری از بازی اخراج شد.

دقیقه ۳۹ مطهری دومین گل نفت را روی پاس بوعذار به ثمر رساند تا شاگردان منصوریان نیمه نخست را با برتری ۲ برصفر به سود خود تمام کنند.

نفتی‌ها در نیمه دوم هم بازی هجومی را در دستو کار خود قرار دادند و تنها ۴ دقیقه بعد از آغاز این نیمه صاحب یک ضربه کرنر شدند. بوعذار این توپ را روی دروازه حریف ارسال کرد تا مطهری این‌بار با ضربه سر دروازه اخباری را باز کند.

دقیقه ۶۸ بازیکنان سایپا توپ را به محوطه جریمه نفت ارسال کردند و مرتضی پورعلی گنجی با دست ضربه‌ای به توپ زد که از ابتدا از چشم داور دورماند اما جباری لحظاتی بعد پس از مشورت با کمک داور، نقطه پنالتی را نشان داد تا حامد شیری یکی از گل‌های نفت را پاسخ دهد.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید تا نفت با ۳۸ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به فولاد ۳۷ امتیازی در صدر جدول قرار بگیرد. سایپا هم با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز