خبرگزاری کار ایران

هیات‌مدیره کارآمدی در پرسپولیس ندیدم؛

ذوالفقارنسب: اگر قرار بود با تغییر کادر فنی چیزی درست شود با رفتن دایی درست می‌شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۸۸

اگر قرار بود با تغییر کادر فنی وضعیت این تیم درست شود با رفتن علی دایی درست می شد پس بهتر است در برهه فعلی کادر فنی فعلی بر راس کار بمانند.

مدافع سال‌های دور پرسپولیس گفت: اگر قرار بود با تغییر کادر فنی وضعیت این تیم درست شود با رفتن علی دایی درست می‌شد، پس بهتر است در برهه فعلی کادر فنی فعلی بر رأس کار بمانند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نتایج‌ ضعیف پرسپولیس در هفته‌های اخیر لیگ‌برتر بیان داشت: وقتی تیمی ۵ هفته پی در پی نمی‌تواند نتایج لازم را کسب کند، مطمئنا مشکلاتی دارد که این مشکلات هم به عدم برنامه‌ریزی دقیق از ابتدای فصل جاری بر می‌گردد.

وی ادامه داد: نتیجه‌ نگرفتن پرسپولیس با حمید درخشان نشان می‌دهد مشکل کادر فنی نبود که علی دایی از این تیم جدا شد، بلکه مشکل مدیریت باشگاه پرسپولیس است. من هیات‌مدیره کارآمدی در پرسپولیس ندیدم. آنها عملکرد قابل قبولی نداشتند.

این کارشناسان فوتبال درباره شایعه حضور محمد مایلی‌کهن به جای حمید درخشان در رأس کادر فنی پرسپولیس تاکید کرد: اگر تغییرات در کادر فنی تاثیرگذار بود با رفتن دایی اوضاع درست می‌شد. در شرایط فعلی بهتر است درخشان و گروهش بمانند، اما غافل نشویم که پرسپولیس نیاز به تغییرات بنیادی در تمامی سطوح دارد که باید در فرصت لازم این تغییرات انجام شود، اما فعلا تیم باید با آرامش فصل را تمام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز