خبرگزاری کار ایران

مقابل ملوان مستحق باخت نبودیم؛

طاهری: ‌ هواداران تحت‌تأثیر شعارها قرار نگیرند / بهانه تغییر مدیریت برای توجیه ناکامی، فرافکنی است!

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۲۱

حق بدهید من عنوان کنم این آقایان به ظاهر کارشناس که از تریبون رسانه‌ملی در جهت منافع خود و گروه‌هایی که به آن وابسته هستند و از آن خط می‌گیرند در جهت پیشبرد اهداف بعضی از آقایان استفاده کنند.

نائب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه می‌گویند تغییرات دائم مدیریتی پرسپولیس باعثشده تا این تیم به این روز بیفتد آیا فرافکنی نیست؟!

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، دیدار پرسپولیس و ملوان در هفته نوزدهم لیگ برتر که با شکست سرخپوشان همراه بود حواشی زیادی به دنبال داشت. از ندیدن پنالتی‌های پرسپولیس توسط محسن ترکی گرفته تا خطای مازیار زارع در بیرون آمدن از دروازه در هنگام ضربه پنالتی و شایعه برکناری حمید درخشان توسط رسانه‌ها و… همین بهانه موجب شد تا با علی‌اکبر طاهری نایب رئیس هیأت‌مدیره و مدیر اجرایی باشگاه که این روزها با جدیت و پشتکار در حال رتق و فتق امور باشگاه است هم صحبت شویم.

طاهری ابتدا در مورد دیدار پرسپولیس مقابل ملوان گفت: بازیکنان ما مقابل ملوان خوب بازی کردند و توپ و میدان در اختیار ما بود. تیم ما واقعاً نه تنها مستحق باخت نبود، بلکه استحقاق پیروزی هم داشت. من کاری به مسائلی که به عنوان حاشیه مطرح می‌شود ندارم و از کادر فنی هم خواسته‌ام ضمن مشورت با کارشناسان و اهل‌فن نقاط ضعف را با کار بیشتر و تمرینات مستمر برطرف کنند تا به نتایج مطلوب برسیم. امروز من هم از نتایجی که برای تیم رقم می‌خورد راضی نیستم، اما معتقدم که بازیکنان ما خوب تمرین می‌کنند و با جان و دل در تمرینات حاضر می‌شوند و می‌خواهند پیروز از میدان بیرون بیایند اما واقعاً بدشانسی هم در این روزها گریبانگیر ما شده است.

نایب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در ادامه با ابراز تأسف از آنچه که این روزها در رسانه‌ملی در حال وقوع است، گفت: شاید برخی جراید و روزنامه‌ها که بخش خصوصی متولی آن است برای افزایش تیراژ و فروش بیشتر تیترها و مطالب جنجالی منتشر کنند، اما من متعجبم از رسانه‌ملی که متعلق به مردم است، اما در آن کارشناسانی اظهارنظر می‌کنند که خط و خطوط را از جای دیگری می‌گیرند و برای تخریب افراد هر آنچه که از دستشان بر می‌آید را انجام می‌دهند.

طاهری با ذکر مثالی، افزود: شما ببینید در دوره مربی قبلی تیم اعتراض می‌کردند چرا مدیرعامل و هیأت‌مدیره در کار کادر فنی دخالت می‌کند؟ امروز معترض هستند چرا هیأت‌مدیره واکنشی نشان نمی‌دهد و بی‌تفاوت از کنار مسائل می‌گذرد؟! یک روز می‌گویند چرا دخالت می‌کنید و روز دیگر معتقدند دخالت‌کردن بیجاست!! بالاخره ما نفهمیدیم از دید آقایان باید دخالت کنیم یا نه؟!!

مدیر اجرایی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود به فرافکنی پیرامون تیم اشاره کرد و افزود: اینکه می‌گویند تغییرات دائم مدیریتی پرسپولیس باعثشده تا این تیم به این روز بیفتد آیا فرافکنی نیست؟!! در هیأت‌مدیره فعلی که آقایان کاشانی، کلانی و زادمهر در آن حضور دارند آیا جای افراد متخصص خالی است؟ مگر غیر از این است که این عزیزان و بزرگواران جزو اسطوره‌های باشگاه هستند؟ مگر آنها از تلاش و کوشش در جهت پیشبرد کارها دریغ کرده‌اند؟ بنابراین حق بدهید من عنوان کنم این آقایان به ظاهر کارشناس که از تریبون رسانه‌ملی در جهت منافع خود و گروه‌هایی که به آن وابسته هستند و از آن خط می‌گیرند در جهت پیشبرد اهداف بعضی از آقایان استفاده کنند.

طاهری در ادامه به هواداران پرسپولیس اشاره کرد و گفت: هواداران ما بنا به درک و علاقه‌ای که طی سالیان مختلف از پرسپولیس داشته‌اند هوادار تیم شده‌اند، خیلی‌ها به فوتبال علاقه دارند و آن را دنبال می‌کنند اما هوادار با تمام وجود و تک تک سلول‌های خود طرفدار یک تیم می‌شود و رمز هوادار بودن تداوم و پایداری است. من از آنها صمیمانه می‌خواهم تحت‌تأثیر شعارها قرار نگیرند، چرا که هر جا شعار جایگزین شعور می‌شود، مسیر درست هم به انحراف کشیده شده و در ورزش منجر به ناپاکی خواهد شد. ما نباید به خودمان اجازه دهیم که به شعور هواداران توهین شود اما متأسفانه بعضاً شاهدیم که افرادی می‌خواهند با شعار، شعور هواداران ما را نادیده بگیرند.

نایب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس که دل پری از رسانه ملی داشت، در ادامه صحبت‌های خود گفت: متأسفانه تا امروز نتوانستیم نتایجی بگیریم که دل هواداران خود را شاد کنیم. همه چیز پرسپولیس هواداران این باشگاه هستند و تیم مدیریتی فعلی هر تلاشی که می کند در راستای عشق به هواداران است. من از هواداران پرسپولیس می خواهم که در این شرایط به تیم روحیه تزریق کنند، پشت بازیکنان و تیم خود بایستند تا به آنها روحیه بازگشت دوباره به میدان را بدهند. ما روزهای سختی را پیش رو داریم و به این شرایط نمی توانیم غلبه کنیم مگر با حمایت و پشتوانه هواداران خود، این هواداران پیکره اصلی تیم هستند و در شرایط سخت همیشه یار و یاور ما بوده اند.

طاهری در پایان صحبتهای خود گفت: من با تمام هجمه‌هایی که می‌شود و مراجعات مکرر نسبت به انجام مصاحبه با غیر از سایت باشگاه با هیچ جای دیگری صحبت نکرده ام به دلیل اینکه نگران هستم تا با حرفهایی که ممکن است به گونه دیگری انعکاس یابد، هواداران را ناراحت کنند. بعضاً در روزهای گذشته شاهد بوده ایم که صحبتهایی از قول من منعکس شده که به غیر از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس من در جای دیگری صحبت نکرده ام و بار دیگر از هواداران می خواهم که فقط و فقط اخبار سایت را دنبال نمایند و به آنچه که در اینجا منعکس می‌شود، توجه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز