خبرگزاری کار ایران

آقای خوردبین ۵۰هزار نفر که اشتباه نمی‌گویند؛

شاهرودی: درخشان برود تا حداقل به لیگ یک نرویم / مایلی‌کهن جانشین خوبی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۵۶

حداقل حاجی مایلی یک برخوردی با این جوان ها می کند. مثل آن زمان که با فرهاد مجیدی برخورد کرد و بعدها خودش فهمید که برخوردهای حاجی به نفعش بود.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تیم حمید درخشان در زمین برنامه خاصی برای رسیدن به گل ندارد و با این شرایط بهتر است سرمربی سرخپوشان تهرانی استعفا دهد تا شاید به تیم شوک وارد شود و بتواند نتایج بهتری کسب کند.

گفت‌وگوی رضا شاهرودی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:
پرسپولیس باز هم با درخشان باخت. شرایط تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
اوضاع پرسپولیس که خوب نیست. ما هم که انتقاد می‌کنیم حمید درخشان ناراحت می‌شود اما نمی دانم این چه ارنجی بود که مقابل ملوان انتخاب کرده بود و به قول قدیمی‌ها ارنج تیم را از توی قوطی در آورده بود و بازیکنی که هفته قبل دفاع راست گذاشته بود را مقابل ملوان در دفاع چپ گذاشت. بازیکنان امروز هم که مثل بازیکنان قدیم خلاق نیستند تا بتوانند در چند پست بازی کنند. به نظر من باید مقابل ملوان هادی نوروزی، حمید علی‌عسگری و محمد عباس‌زاده را بازی می داد اما آنها در ترکیب اصلی نبودند.

از استراتژی پرسپولیس مقابل ملوان راضی بودید؟
به نظر من پرسپولیس مقابل ملوان هیچ برنامه‌ای برای گلزنی نداشت. علی علیپور قبلاً بازیکن ما بوده و بازیکن خوبی است و اگر به او روحیه بدهند، خوب است و همه دیدند که وقتی وارد زمین شد تیم هجومی‌تر شد اما زیاد از او استفاده نمی‌کنند.

عده ای معتقدند بهتر است درخشان استعفا دهد. شما در این رابطه چه نظری دارید؟
به نظر من هم اگر این کار را بکند، بهتر است. شاید مربی دیگری بیاید و پرسپولیس را از این وضعیت در آورد. البته کار بسیار سختی است و ما هم همگی پرسپولیس را دوست داریم و اگر جای درخشان بودم، استعفا می‌دادم تا شاید شوک به تیم وارد شود و نتیجه بگیرد. به نظر من دیسیپلین لازم در تیم دیده نمی‌شود و هر کسی برای خودش بازی می‌کند. پرسپولیس مثل قایقی بود که ۱۰ تا پاروزن دارد اما هر کسی برای خودش پارو می‌زند.

بحثحضور مایلی‌کهن در پرسپولیس است. به نظر شما مایلی‌کهن گزینه خوبی برای جایگزینی حمید درخشان است؟
می‌تواند گزینه خوبی باشد. حداقل مایلی‌کهن مدیریت می‌کند و دیسیپلین را به تیم می‌آورد و گزینه خوبی است. حداقل حاجی مایلی یک برخوردی با این جوان ها می کند. مثل آن زمان که با فرهاد مجیدی برخورد کرد و بعدها خودش فهمید که برخوردهای حاجی به نفعش بود.

گویا درخشان مدعی شده که پیشکسوتان پرسپولیس از او حمایت نکرده‌اند این ادعا را قبول دارید؟
درخشان اگر نتیجه مطلوبی گرفته بود، حمایت می‌کردیم. وقتی نتیجه نمی‌گیرد باید انتقاد کنیم. حالا اگر نتیجه نمی‌گیرد حداقل فوتبال خوبی بازی می‌کرد باز هم می‌شد حمایت کرد اما الان تحت هر شرایطی درخشان مستحق انتقاد است.

برخی هم می‌گویند پرسپولیس با درخشان به لیگ یک سقوط خواهد کرد. دراین رابطه چه نظری دارید؟
به هرحال این خطر حس می‌شود و همه ما این خطر را حس می‌کنیم. متاسفانه شرایط پرسپولیس خیلی خطرناک است و اگر یکی دو بازی دیگر را هم از دست بدهد بعید نیست که سقوط کند. البته امیدوارم که چنین اتفاقی نیفتد و یک فکری بکنند تا تیم از این شرایط در بیاید. درخشان اگر پرسپولیس را دوست دارد باید خودش برود تا حداقل به لیگ یک نرویم.

محمود خوردبین هم اعلام کرده آنهایی که می‌گویند خوب بازی نکردیم چیزی از فوتبال نمی‌فهمند. در این رابطه صحبت می‌کنید؟
شاید محمودخان درست می گوید. به هرحال محمودخان قابل احترام است اما یک نفر اشتباه می‌گوید، دو نفر اشتباه می‌گوید اما ۵۰ هزار نفر که اشتباه نمی‌گویند. مردم ما را در کوچه و خیابان می‌بینند و مدام اعتراض می‌کنند که این چه تیمی است و چرا پرسپولیس به این روز افتاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز