خبرگزاری کار ایران

در ۳ دربی ۱۰ نفره شدیم؛

ویسی: اشتباه داور مرگبار بود!‌

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۸۳

تا به حال ۴ بازی با فولاد خوزستان انجام دادیم که در ۳ مسابقه ۱۰ نفره شدیم و به اعتقاد کارشناسان و برنامه نود این اخراج‌ها اشتباه بوده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است اشتباهات داوری در نتیجه دربی خوزستان بی‌تاثیر نبود.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در مورد شکست ۳ بر صفر تیمش در دربی اهواز مقابل فولاد گفت: این برد را به فولاد خوزستان و هوادارانش تبریک می‌گویم. ما در این مسابقه شکست خوردیم اما داور روند بازی را عوض کرد.

وی افزود: ابتدای بازی ۱۰ نفره شدیم من نمی‌گویم داور مقصر باخت ما بود اما تصمیم او در در اخراج کولیبالی اشتباه بود. وقتی با تیمی مثل فولاد خوزستان بازی داریم که در صدر جدول حضور دارد، نباید داور اشتباه مرگبار داشته باشد.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به دربی‌های گذشته اهواز گفت: تا به حال ۴ بازی با فولاد خوزستان انجام دادیم که در ۳ مسابقه ۱۰ نفره شدیم و به اعتقاد کارشناسان و برنامه نود این اخراج‌ها اشتباه بوده است. اشتباه داور روی کل بازی تاثیر داشت.

ویسی اضافه کرد: در نیم فصل دوم داوران باید تمرکز بیشتری داشته باشند. مخصوصاً برای تیم‌های پائین جدولی که شرایط آنها حساستر است نباید اشتباهات داوری منجر به شکست این تیم‌ها شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز