خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس صفر – ملوان یک؛

سرخ‌پوشان در آستانه نهمین شکست فصل / ملوان با گل سرخابی برنده به رختکن رفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۶۲

شوت محکم هافبک دفاعی ملوان را سوشا مکانی ناقص دفع کرد تا توپ مقابل دروازه به پژمان نوری برسد و هافبک پیشین سرخابی با یک ضربه محکم دروازه پرسپولیس را باز کند.

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان انزلی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان انزلی در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷:۵ امروز با قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تک گل پژمان نوری به سود شاگردان فیروز کریمی به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، محمدرضا خانزاده، مایکل اومانیا، محسن بنگر، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری، گابریل فرناندو، امید عالیشاه، رضا خالقی فر و تادو

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، ابوالحسن جعفری، مازیار زارع، محمد آبشک، صادق محرمی، وحید مختاری، عزیز معبودی، پژمان نوری، حسین کنعانی زادگان، محسن یوسفی، فرزاد حاتمی

دقیقه ۱۲ ملوان ضربه‌ای ایستگاهی پشت محوطه جریمه حریف به دست آ‌ورد. ارسال بلند مازیار زارع، روی سر فرزاد حاتمی نشست تا او توپ را به دهانه دروازه مکانی بفرستد اما محسن بنگر توپ را به کرنر فرستاد. ۲ دقیقه بعد شوت محکم پژمان نوری هم از کنار دروازه پرسپولیس بیرون رفت تا ملوانان نشان دهند که برای باز کردن دروازه میزبان به آزادی آمده‌اند.

دقیقه ۱۸د پاس رو به عقب محسن یوسفی پشت محوطه جریمه به زارع رسید. شوت محکم هافبک دفاعی ملوان را سوشا مکانی ناقص دفع کرد تا توپ مقابل دروازه به پژمان نوری برسد و هافبک پیشین سرخابی با یک ضربه محکم دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه ۲۲ محسن ترکی پس از سرنگون شدن امید عالیشاه در زمین ملوان سوتش را به صدا درآورد اما میان بهت بازیکنان پرسپولیس، عالیشاه را به دلیل تمارض با کارت زرد جریمه کرد. از این دقیقه به بعد پرسپولیس جریان بازی را به دست گرفت.

دقیقه ۳۴ پرسپولیس می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه نوراللهی از چند قدمی دروازه با برخورد به مدافعان ملوان راهی کرنر شد. در ادامه بازی پرسپولیسی‌ها فرصت‌های دیگری هم برای گلزنی داشتند اما در نهایت این نیمه با برتری یک بر صفر شاگردان فیروز کریمی به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز