خبرگزاری کار ایران

او سابقه این نوع حرکات را دارد؛

محمدزاده: رفتار کرار جاسم با فرهنگ فوتبال تناسب نداشت / باشگاه استقلال برخورد کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۲۴

انتظار داریم کمیته‌ انضباطی فدراسیون و حتی مدیریت باشگاه استقلال برخورد لازم را با کرار جاسم داشته باشند چرا که رفتار کرار با فرهنگ فوتبال تناسب نداشت.

رئیس کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: حرکت جاسم کرار هافبک تیم استقلال در بازی مقابل سایپا متناسب با فرهنگ فوتبال ما نبود و باید با او برخورد شود تا دیگر بازیکنان خارجی لیگ متوجه شوند که در ایران نمی توانند هر کاری که دوست دارند انجام دهند.

علی اکبر محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به حرکت جاسم کرار در دیدار استقلال و سایپا اظهار داشت: ما در این زمینه ورود نمی کنیم اما انتظار داریم کمیته‌ انضباطی فدراسیون و حتی مدیریت باشگاه استقلال برخورد لازم را با این بازیکن داشته باشند. اما اگر احساس کنیم این قبیل حرکت ها در فوتبال مان زیادشده است ما هم در کمیته اخلاق ورود خواهیم کرد.

رئیس کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال تاکید کرد: حرکت های کرار مسبوق به سابقه است، به همین دلیل بنده هم به شخصه پیگیری های لازم را با باشگاه استقلال داشتم تا با این بازیکن برخورد قاطعی انجام شود و مدیران باشگاه استقلال هم گویا اقداماتی را انجام داده اند.

وی تصریح کرد: متاسفانه گاهی بازیکنان کلیدی و مهره‌های اصلی تیم بی‌اخلاقی‌هایی را از خود نشان می‌دهند که حتی باید با این بازیکنان نیز برخورد قاطع داشته باشیم. البته کرار بازیکن چندان کلیدی نیست و بازیکنان بهتری در استقلال هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز