خبرگزاری کار ایران

دلم به ۱۰۰ هوادار خوش است؛

جلالی: شکست‌ما غرامت جوانگرایی است / در لیگ ما نابرابری وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۲۸

من به کاری که می‌کنم اطمینان دارم و البته همیشه این غرامت‌ها را داده‌ام. ما بازی خوبی کردیم و در نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید جلالی پس از شکستی یک بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: اگر پیروز می‌شدیم وارد یک مرحله جدیدی می‌شدیم و به تیم‌های صدرجدول اضافه می‌شدیم. فکر می‌کنم این شکست غرامت کاری است که ما انجام می‌دهیم. جوانانی که می‌توانند خوب باشند اما در یک روز عملکردشان خوب نیست و شما از امتیاز محروم می‌شوید.

وی اضافه کرد: من به کاری که می‌کنم اطمینان دارم و البته همیشه این غرامت‌ها را داده‌ام. ما بازی خوبی کردیم و در نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم اما در نیمه دوم کاملا بازی یک طرفه‌ای را از تیم من شاهد بودید.

سرمربی سایپا در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع به حضور هواداران سایپا پشت دروازه این تیم چیست؟ توضیح داد: سال‌هاست عادت کرده‌ام که کاری انجام دهم که در رقابت‌ نابرابر است. از جهات مختلف نابرابری در لیگ ایران وجود دارد.

جلالی با بیان اینکه در تعطیلات لیگ ‌می‌خواستم دو بازی تدارکاتی در کرج داشته باشیم اما اجازه ندادند، افزود: اینجا رقابت برابر نیست. تیم‌هایی هستند که میلیاردی خرج کردند اما کار من نتیجه‌اش آورده میلیاردی برای باشگاه بوده است. من به این شکل کار عادت کرده‌ام و فکر می‌کنم این خدمت بهتری به فوتبال است. این غیر منصفانه بودن را در بازی با تراکتورسازی هم دیدیم و در بحثتماشاگر هم این مسئله به خوبی نمایان است..

وی درپایان اضافه کرد: به هر حال برای سایپا برای نماینده البرز باید یک شرایط بهتری در نظر بگیرند. حالا اینکه تخریب چیست و چه کسی از کس دیگری چه می‌خواهد به من ربطی ندارد. من دلم به همان ۱۰۰ – ۱۵۰ هوادار سایپا گرم است که همیشه پشت این تیم ایستاده‌اند. ولی آن‌هایی که تخریب می‌کنند بهتر است خودشان با مسئولان کنار بیایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز