خبرگزاری کار ایران

مشکلات‌ مالی تمرکز بازیکنان را برهم می‌زند؛

نادری: هدف اصلی ما تکرار قهرمانی در آسیا و حضور در جام جهانی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۶۶

بازیکنان فوتبال‌ساحلی از ابتدای سال در اردو بسر می‌برند و امکان انجام کار دیگری در کنار زندگی حرفه‌ای و ورزشی خود را ندارند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی تاکید دارد که هدف اصلی ملی‌پوشان تکرار قهرمانی در آسیا و حضور در جام جهانی ۲۰۱۵ است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علی نادری در ابتدا گفت: تیم ملی پس از کسب قهرمانی در المپیک ساحلی آسیا با آمادگی‌کامل دور جدید تمرینات را پشت سر می‌گذارد. اینطور که از تمرینات مشخص است بازیکنان پس از بازی‌های آسیایی تمرینات خود را رها نکرده و بطور انفرادی آمادگی خود را حفظ کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم که در اردوی تیم ملی قرار داریم و کادر فنی اردوهای منظمی را تا پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا برنامه‌ریزی کرده تا به آمادگی صد درصد برسیم و بطور کلی شرایط اردو و بازیکنان خوب است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در ادامه افزود: هدف اصلی ما تکرار قهرمانی در آسیا و حضور در جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال است و به همین دلیل کادرفنی و بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند تا اهداف خود را محقق کنیم. البته شرایط روحی بازیکنان از مهمترین نکات هر تیمی است و بنابر مسائل مالی نیاز به حمایت داریم تا همانند تمرینات و اردوهای خوبی که داریم از نظر روحی هم اتقا پیدا کنیم.

وی ادامه داد: مشکلات‌شخصی بازیکنان در مورد مسائل‌مالی می‌تواند باعثعدم تمرکز شود که امیدواریم تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بیش از پیش مورد حمایت قرار بگیرند، چراکه بازیکنان فوتبال‌ساحلی از ابتدای سال در اردو بسر می‌برند و امکان انجام کار دیگری در کنار زندگی حرفه‌ای و ورزشی خود را ندارند. البته لازم است از مسئولان فدراسیون و دپارتمان فوتبال ساحلی تشکر کنیم چون همیشه تا جایی که توانسته‌اند از فوتبال ساحلی حمایت کرده‌اند.

نادری درباره میزان آمادگی حال حاضر خود پس از نمایش تحسین برانگیزش در المپیک آسیایی توضیح داد: حدود ۱۰ سال است در تیم ملی بازی می‌کنم و همیشه تمام تلاشم ارائه بهترین عملکردم برای تیم ملی کشورم بوده، اما باید قبول کرد یک بازیکن در تمام مدت زندگی ورزشی خود نمی‌تواند در بهترین حالت باشد. من هم برای بازی‌های المپیک آسیایی تمام تلاشم را همانند تورنمنت‌های قبلی انجام دادم و هر آنچه کادر فنی خواسته بود انجام دادم و تا زمانی که مربیان تیم ملی نیاز داشته باشند در خدمت تیم ملی هستم.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم همه تلاش‌ خود را برای رسیدن به آمادگی‌کامل و حضور پرقدرت در بازی‌های قهرمانی آسیا که فروردین‌ماه در قطر برگزار می‌شود انجام خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز