خبرگزاری کار ایران

کی‌روش هنوز می‌تواند مفید باشد؛

طالبی: اگر در کمیته فنی موثر نباشم نمی‌مانم / در ایران فقط مسائل‌فنی تاثیرگذار نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۸۹۶

آنطور که مطلع شدم تمامی اعضای کادرفنی نوجوانان، جوانان و امید براساس نظر کمیته فنی انتخاب شده‌اند و در طول کار اگر ببینم نظرات کمیته فنی از سوی رئیس فدراسیون یا اشخاص دیگر(وتو) می‌شود نمی‌مانم.

عضو جدید کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال می‌گوید بنا به پیشنهاد محصص عضویت در کمیته فنی را پذیرفته، اما اگر موثر نباشد نمی‌ماند.

جلال طالبی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: مرتضی محصص نسبت به من محبت داشت و تماس گرفت و پیشنهاد عضویت در کمیته فنی را داد و تاکید کرد اولویت کار روی جوانان است. من علاقه ویژه‌ای برای خدمت به جوانان کشورم دارم و به آن افتخار می‌کنم که این پیشنهاد را پذیرفتم تا با وقتی که دارم انجام وظیفه کنم. اگر فضای خدمت هم نبود زود خداحافظی می‌کنم.

وی درباره شرح‌وظایف اعضای کمیته‌فنی فدراسیون‌فوتبال بیان داشت: من به دلیل اینکه تازه عضو کمیته‌فنی شدم، تنها یک جلسه با دیگر اعضای کمیته‌فنی برگزار کردم و شرح وظایف خاصی ارائه نشده، اما فهمیده‌ام اولویت‌ فعلی این کمیته روی تیم‌های نوجوانان، جوانان و به ویژه تیم امید است که خود را برای مسابقات مقدماتی المپیک آماده می‌کند. ما در کمیته فنی باید شرایطی را فراهم کنیم که مربیان تیم‌های پایه راحت‌تر کار خود را انجام دهند.

طالبی درباره وضعیت کادرفنی تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: گویا در مورد وضعیت تیم ملی بزرگسالان جلساتی از سوی کمیته فنی برگزار شده و من از محتوای آن بی‌خبرم و محصص از آن اطلاع دارد، ولی اگر جلسه دیگری در این ارتباط برگزار شود من هم خواهم بود و نظرم را اعلام می‌کنم.

وی همچنین با اشاره به حضور ۴ ساله کی‌روش در فوتبال ایران تاکید کرد: من بارها اعلام کردم حضور مربی در سطح کی‌روش در تیم ملی بسیار خوب است، اما این حضور باید به دور از جنجال و حاشیه باشد. باید با کی‌روش صحبت کرد تا اختیاراتش مشخص شود و از این سمت هم فدراسیون امکانات و شرایطی را که او می‌خواهد برایش فراهم کند. اگر این اتفاق بیفتد با توجه به اینکه کی‌روش ۴ سال در ایران کار کرده و از بازیکنان شناخت دارد می‌تواند به فوتبال ما کمک کند. اعتقاد شخصی‌ام این است که سوای نتایج تیم ملی در جام‌جهانی و جام ملت‌ها کی‌روش باز هم می‌تواند برای فوتبال ما مفید باشد.

طالبی در پاسخ به این سوال که در گذشته بارها شاهد بودیم با وجود اینکه کمیته فنی روی یک مربی نظر داشته تا سرمربی تیم ملی شود، اما رئیس فدراسیون به یک‌باره تصمیم دیگری گرفته، بیان داشت: کمیته فنی نظرات خود را جمع‌بندی کرده و در اختیار هیات‌رئیسه فدراسیون می‌گذارد و در نهایت رئیس‌فدراسیون تصمیم‌گیری می‌کند، اما همانطور که می‌دانید در فوتبال ما فقط مسائل فنی مدنظر نیست، یعنی اینکه فقط دانش و علم طرف را مدنظر بگیرند نیست و ۱۰ فاکتور دیگر هم برای حضور یک نفر مدنظر می‌گیرند که به مسائل فنی ربطی ندارد.

وی افزود: با این حال آنطور که مطلع شدم تمامی اعضای کادر فنی نوجوانان، جوانان و امید براساس نظر کمیته‌فنی انتخاب شده‌اند و در طول کار اگر ببینم نظرات کمیته فنی از سوی رئیس فدراسیون یا اشخاص دیگر(وتو) می‌شود در کمیته فنی نمی‌مانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز