خبرگزاری کار ایران

کسب یک امتیاز امیدوار کننده بود؛

سهرابی: شهرداری‌تبریز با خداداد رفته‌رفته بهتر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۸۳۷

در رشت تیم شهرداری‌تبریز بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و تساوی در خانه حریف و کسب یک امتیاز امیدوار کننده بود.

مدیر عامل سازمان شهرداری‌تبریز گفت: برای بازی اول دور برگشت تساوی تیم شهرداری‌تبریز در خانه حریف نتیجه‌بدی نبوده و می‌تواند رضایت‌بخش محسوب شود.

به گزارش ایلنا، میرمعصوم سهرابی اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری‌تبریز در آغاز دور برگشت لیگ دسته یک ایران در رشت برابر داماش این شهر به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت که نتیجه بدی در شروع مجدد مسابقات نیست. قطعا تیم شهرداری تبریز با هدایت خداداد عزیزی رفته رفته بهتر شده و شاهد نتایج خوبی از این تیم خواهیم بود.

سهرابی گفت: در رشت تیم شهرداری‌تبریز بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و تساوی در خانه حریف و کسب یک امتیاز امیدوار کننده بود.

تیم فوتبال شهرداری‌تبریز در رشت برابر داماش‌گیلان به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. با این تساوی تیم شهرداری تبریز ۱۱ امتیازی شده و به رده نهم جدول صعود کرد. شاگردان خداداد عزیزی در هفته سیزدهم در تبریز میزبان همنام بندرعباسی خود هستند.

در رقابت‌های لیگ دسته یک تیم‌های اول به صورت مستقیم به لیگ‌برتر صعود کرده و تیم‌های دوم در بازی پلی‌آف شرکت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز