خبرگزاری کار ایران

باید به علائق هواداران احترام بگذاریم؛

کریمی: درباره فوتبال حرف نمی‌زنم / امیدوارم سرطان از ایران ریشه‌کن شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۷۵

علی کریمی که پس از دیدار خیریه با رسانه ورزش در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت تاکید کرد: در مورد فوتبال حرفی ندارم و در این باره سئوال نکنید.

مربی مستعفی تیم ملی در واکنش به پرسش خبرنگاران درباره تیم ملی گفت: درباره فوتبال حرف نمی‌زنم. وی در عین حال آرزو کرد تا بیماری سرطان برای همیشه از ایران ریشه کن شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌ علی کریمی که پس از دیدار خیریه با رسانه ورزش در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت ضمن بیان این مطلب افزود: در مورد فوتبال حرفی ندارم و در این باره سئوال نکنید.

هافبک اسبق تیم ملی درباره برگزاری دیدار خیریه با رسانه ورزش اظهار داشت: قبل از هر چیز برای بیماران سرطانی آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم با تدابیر مسئولان این بیماری سخت و طاقت‌فرسا برای همیشه از کشور ریشه‌کن شود و دیوی که سایه شوم خود را روی زندگی مردم انداخته برای همیشه از بین برود.

ستاره محبوب تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم هیچ کودک سرطانی دیگر در ایران نباشد و با اینگونه بازی‌ها کمک کنیم تا با تبلیغات مناسب این بلای خانمان سوز از بین مردم رخت بربندد.

وی درباره اینکه چرا با تیم هنرمندان در این دیدار خیریه رو به رو نشدید افزود: قرار بود با تیم هنرمندان بازی کنیم اما آنها درگیر برنامه های قبلی خودشان بودند و به همین خاطر از تیم رسانه ورزش دعوت کردیم تا در این مسابقه خیریه شرکت کند که از آنها برای حضور در این دیدار خیریه تشکر می‌کنم.

علی کریمی در بخش پایانی سخنان خود درباره برخورد حراست دانشگاه شهید بهشتی با برخی هواداران اظهار داشت: تماشاگران با ذوق و شوق به ورزشگاه می‌آیند و نباید با آنها برخورد نامناسب صورت بگیرد. بهتر است با صبوری و آرامش با مردم برخورد شود و علائق آنها برای روبرو شدن با بازیکنان مورد علاقه شان نادیده گرفته نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز