خبرگزاری کار ایران

باید در کارهای خیریه پیشقدم باشیم؛

پروین: امیدوارم کی‌روش در تیم ملی بماند / درگیری لفظی مربیان به صلاح فوتبال نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۲۵

سرمربی پیشین تیم ملی درباره اینکه چه نظری در خصوص درگیری‌های لفظی امیر قلعه‌نویی و حمید درخشان با کارلوس کی‌روش دارد، خاطرنشان کرد: به نظرم چنین درگیری‌هایی اصلا به صلاح فوتبال نیست.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد که کارلوس کی‌روش همچنان سرمربی تیم ملی بماند.

به گزارش ایلنا، علی پروین در حاشیه دیدار خیریه یاران علی کریمی و تیم رسانه ورزش گفت: از این دست کارهای خیریه بسیار خوشحال می‌شوم و همیشه سعی کرده‌ام که در چنین مراسم‌هایی پیش‌قدم باشم. امیدوارم کارهای خیریه همیشه ادامه داشته باشد و بتوانیم به کودکان مبتلا به سرطان و سایر بیماران کمک کنیم.

وی که سرمربی تیم یاران علی کریمی بود در خصوص این دیدار گفت: وقتی این بازیکنان را می‌بینم بسیار خوشحال می‌شوم چرا که آنها من را یاد گذشته‌ها می‌اندازند و امروز نیز خوشحالم که آنها را بار دیگر دور هم می‌بینم.

سرمربی پیشین تیم ملی درباره اینکه چه نظری در خصوص درگیری‌های لفظی امیر قلعه‌نویی و حمید درخشان با کارلوس کی‌روش دارد، خاطرنشان کرد: به نظرم چنین درگیری‌هایی اصلا به صلاح فوتبال نیست و امیدوارم به این درگیری‌ها خاتمه دهند.

وی در پاسخ به این سئوال که اکنون بحثماندن و رفتن کی‌روش در تیم ملی به راه افتاده است و نظر او در این خصوص چیست، گفت: امیدوارم کی‌روش همچنان در تیم ملی بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز