خبرگزاری کار ایران

برای کمک به بیماران سرطانی؛

مصاف یاران کریمی با رسانه ورزش در دیداری خیریه / پروین، عابدزاده، کریمی و باقری تماشاگران ویژه

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۷۵

در دیدار خیریه تیم های فوتبال یاران علی کریمی و رسانه ورزش حضور چهره های سرشناسی نظیر علی پروین، عابدزاده، کریم باقری، حمید استیلی و فردوسی پور حال و هوای خاصی به دانشگاه شهید بهشی بخشیده بود.

تیم های فوتبال یاران علی کریمی و رسانه ورزش در دیداری خیریه به مصاف هم رفتند که حضور چهره های سرشناسی نظیر علی پروین، احمدرضا عابدزاده، کریم باقری، حمید استیلی حال و هوای خاصی به دانشگاه شهید بهشی بخشیده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که از ساعت ۱۴ در ورزشگاه دانشگاه شهید بهشتی آغاز شده است، تیم یاران علی کریمی به مصاف تیم رسانه ورزش رفته است.

این دیدار به همت لیلا بلوکات بازیگر سینمای کشورمان برگزار می‌شود و فقط دانشجویان مجاز به حضور در ورزشگاه شهید بهشتی هستند. عواید حاصله از بلیت فروشی این مسابقه به کودکان سرطانی اختصاص خواهد یافت.

در تیم یاران علی کریمی؛ محسن عاشوری، حامد کاویانپور، محمد پنجعلی، مهدی مهدوی‌کیا، بهروز رهبری‌فر، بهنام ابوالقاسم‌پور، مهدی هاشمی‌نسب، علی انصاریان، وحید طالب‌لو، سیروس دین‌محمدی، کریم باقری، امیر مهرریزی، مهدی خانبانی، حمید استیلی حضور دارند.

علی پروین، محمد پروین، احمدرضا عابدزاده، پژمان جمشیدی، امین منوچهری، کریم باقری نیز از جمله میهمانان این مسابقه هستند. لحظه ورود عادل فردوسی پور وی به شدت مورد استقبال دانشجویان و تماشاگران قرار گرفت.

فرهاد مجیدی که گفته می شد در این مسابقه حضور خواهد یافت از شرکت در این دیدار خیریه سرباز زد. علی کریمی در این مسابقه با شماره ۸۸ به میدان رفت و شماره ۸ خود را به احترام کسوت به مجتبی محرمی تقدیم کرد.

برای این دیدار استقبال خوبی از سوی دانشجویان انجام شده و میهمانان ویژه‌ای مانند علی خسروی، دکتر زرینه، فاطمه گودرزی، احسان علیخانی، مجتبی محرمی، تیم والیبال هنرمندان حضور دارند.

پیش از آغاز این مسابقه کلیپ هایی از مرحوم مرتضی پاشایی پخش شد. تعدادی از کودکان سرطانی نیز پیش از شروع مسابقه به سمت نیکمت یاران علی کریمی رفتند و با پروین و مهدی مناجاتی عکس یادگاری گرفتند. شالی هم از سوی کودکان سرطانی به رسم یادبود به علی پروین اهداء شد.

بازیکنان دو تیم پیش از حضور در میدان از علی پروین رخصت گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز