خبرگزاری کار ایران

تیم ملی در حال جوان شدن است؛

عبدالهی: فدراسیون برای خواسته‌های کی‌روش پول خرج کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۳۳

البته خود کی‌روش هم شرایط ایران را می‌داند و به نظر هم برای ماندن راضی است. مردم هم که دوستش دارند و حتماً کارش خوب است که مردم به او علاقه‌مند هستند پس هرطور می‌شود باید کی‌روش را حفظ کنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان معتقد است تیم ملی فوتبال می‌تواند با کی‌روش روزهای خوبی داشته باشد.

نصرالله عبدالهی در گفت‌وگو با ایلنا درباره شرایط ادامه همکاری کارلوس کی‌روش با فدراسون فوتبال و اینکه کی‌روش اعلام کرده اگر نمی‌توانند خواسته‌های او را برآورده کنند بهتر است قطع همکاری کنند، گفت: تیم ملی در حال جوان شدن است و با مربیگری کی‌روش تازه روی غلتک افتاده‌ایم. تیم ملی دارد خوب می‌شود و باید به این رویه ادامه داد. اگر در این شرایط کی‌روش قطع همکاری کند و مربی جدید بیاید اوضاع به هم خواهد خورد.

وی ادامه داد: کی‌روش سازماندهی خوبی به تیم ملی داده و در این ۴ سال نظم را در تیم ملی به وجود آورده است. رفاقت در بین بازیکنان وجود دارد، چیزی که سال‌های قبل در تیم ملی نمی‌دیدیم. پس بهتر است امکانات و بازی‌های تدارکاتی که می‌خواهد را برایش برآورده کنیم.

عبدالهی تاکید کرد: البته خود کی‌روش هم شرایط ایران را می‌داند و به نظر هم برای ماندن راضی است. مردم هم که دوستش دارند و حتماً کارش خوب است که مردم به او علاقه‌مند هستند، پس هرطور می‌شود باید کی‌روش را حفظ کنیم.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان این مطلب که برای برآورده شدن خواسته‌های کی‌روش پول خرج کنند، بیان داشت: مردم فوتبال را دوست دارند و می‌بینید نتیجه‌گیری تیم ملی چقدر در روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد برای همین باید خواسته‌های کی‌روش برآورده شود تا با نتیجه‌گیری تیم ملی شادی بین مردم ایجاد شود. برای انجام بازی‌های دوستانه به ارتباطات خود کی‌روش هم می‌توان امیدوار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز