خبرگزاری کار ایران

نه موافقم، نه مخالف؛

یزدانی: کی‌روش باید برنامه‌هایش را توضیح و دستاوردهایش را مشخص کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۳۲

در این مقطع زمانی از متولیان ورزش و فدراسیون فوتبال تقاضا دارم تا با برپایی سمیناری از کی‌روش بخواهند تا برنامه‌های جام جهانی و جام ملت‌های آ‌سیا را توضیح دهند تا بتوانیم یک تحلیل و سنجش منطقی از عملکرد او داشته باشیم

هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بنده مخالف و موافق کی‌روش نیستم، اما سرمربی تیم ملی باید دستاوردهایش در این مدت را توضیح دهد.

داریوش یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: جام ملت‌های آسیا تمام شد، اما همچنان چالش بین موافقین و مخالفان کی‌روش در اوج خود است. بنده مخالف یا موافق کی‌روش نیستم و دلیل آن کاملا واضح است چون از برنامه‌های سرمربی تیم ملی خبر نداشته و ندارم بنابراین آگاهی لازم برای تحلیل و نقد عملکرد ایشان را ندارم اما ابتدا به ساکن از زحمات ایشان سپاسگزارم.

این ملی‌پوش سابق افزود: در این مقطع زمانی از متولیان ورزش و فدراسیون فوتبال تقاضا دارم تا با برپایی سمیناری از کی‌روش بخواهند تا برنامه‌های جام جهانی و جام ملت‌های آ‌سیا را توضیح دهند تا بتوانیم یک تحلیل و سنجش منطقی از عملکرد او داشته باشیم و دستاورد حضور ۴ساله کی‌روش در ایران روشن شود تا تص۲میم‌گیری برای آینده با آمار و ارقام صورت گیرد نه با گمانه‌زنی!!

وی ادامه داد: کی‌روش باید بداند مربیان افرادی حرفه‌ای هستند که برابر با دستمزدی که دریافت می‌کنند باید پاسخگوی نتیجه در حیطه کار خود باشند، ضمناً وی باید نسبت به نظرات سایر مربیان و کارشناسان بردبارانه رفتار کنند، حتی اگر این نظرات غلط باشد باید گوش شنوا داشته باشند فارغ از اینکه بخواهند این نظرات را بپذیرند یا رد کنند.

یزدانی در پایان گفت: توضیح برنامه‌ها از سوی سرمربی تیم ملی یک پدیده جدید نیست و در کشورهایی مثل هلند، بلژیک و آمریکا بعد از جام جهانی تجربه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز